reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Balšínkova Echo Media spustí i autoweb a stránky o módě

14:04, 28. 2. 2014

Nové online vydavatelství Echo Media Dalibora Balšínka (95 procent) odhalilo většinu svých plánů pro letošní rok.

Kromě internetového deníku Echo24.cz, týdeníku Echo (tablet plus další elektronické platformy) a investičního webu spustí i dva oborové portály, zaměřené na lukrativní segmenty. Velmi pravděpodobně do poloviny roku odstartuje web zaměřený na automobily a stránky o módě a životním stylu (Balšínek drží doménu fashionecho.cz). Oba weby by přitom Echo Media měla dostávat od externistů na klíč. 

Jako první by se měl na trhu objevit na počátku března deník, týdeník by se měl následovat někdy na jaře. Investiční web (Balšínek drží doménu byznysecho.cz), který budou vytvářet přeběhlíci z Patria.cz, by měl spustit v první polovině roku.

Hlavním zdrojem příjmů Balšínkovy firmy (pět procent rovněž vlastní obchodní ředitelka Petra Feřtrová) bude inzerce, předplatné a printové deriváty z oborových webů. Reklama se bude prodávat výhradně inhouse, předplatné by se mělo pohybovat na úrovni do 49 korun měsíčně za deník a 79 korun měsíčně za týdeník. V nabídce by mělo být i kombinované předplatné pro deník a týdeník. Celý projekt úvěruje podnikatel Jan Klenor, výše poskytnuté části by se měla pohybovat v řádu desítek milionů. Echo Media by měla být podle byznys plánu v mírném provozním plusu v horizontu tří let.