reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

AMI Communications vytvářejí holding

11:30, 18. 12. 2012
Reklama/PR Aleš Borovan

Jedna z největších českých PR agentur, AMI Communications, se restrukturalizuje. Cílem je vytvořit holding, v němž bude mateřská společnost poskytovat servisní služby pro podřízené podniky ve skupině. Z tohoto důvodu v létě vznikla zastřešující společnost AMI Communications Group SE, kterou vlastní dosavadní majitelé Milan Hejl (47,5 procenta), Marek Stránský (47,5 procenta) a Jana Marco (pět procent).

Do té se nyní z původní AMI Communications převádějí některé činnosti, jako účtárna, office, dodavatelské smlouvy a podíly v PR agentuře CivCom a dodavatelích on-line, grafiky a tisku Design Communications a Digital Comminications. Stranou holdingu naopak zůstává sesterská lobbistická agentura PAN Solutions. „Důvodem restrukturalizace skupiny je usnadnění řízení celé skupiny. Vstup investora neplánujme,“ uvedl Hejl (na fotce).

AMI Communication v loňském roce dosáhla tržeb 170 milionů korun (meziroční nárůst o 21 milionů) a zisku 8,4 milionu korun (nárůst o 1,6 milionu).