reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Lobbisté z Pan Solutions si udržují milionové tempo

13:01, 17. 4. 2014
Reklama/PR Aleš Borovan

Jeden z nejvýraznějších oficiálních hráčů lobbistického trhu, společnost Pan Solutions (PS) provázaná s píárkem Ami Communications, stále nese majitelům miliony korun.

Firmu s tradičně dobrými kontakty v ODS vlastní z 50 procent Jana Marco (foto), Milan Hejl (27,5 procenta) a Marek Stránský (22,5 procenta). Za rok 2013 mateřská společnost Pan Solutions SE skončila v zisku přes 10 milionů. Je to řádově na stejné úrovni jako v předchozích letech. Kupříkladu v roce 2007 PS vygenerovala zisk 10,5 milionu, o rok dříve 6,4 milionu korun.

Pan Solutions pracuje pro velké hráče z médií, energetiky, zdravotnictví nebo ropného průmyslu. V předchozích letech lobbovala pro ČEZ, v roce 2012 získala zakázku České televize na poskytování poradenských služeb, realizaci komunikační strategie do roku 2013 nebo poradenství v oblasti komunikačních aktivit. Smlouva je na dva roky, tedy do letošního roku. V uplynulých měsících lidé z Pan Solutions v souvislosti s neklidem na Kavčích horách a změnou složení Rady ČT intenzivně pracovali de facto na tom, jak udržet Petra Dvořáka v křesle ředitele ČT.