Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Do abbovského muzikálu Mamma Mia! investuje podnikatel Kovarčík

12:08, 23. 4. 2014

První tisíce lístků na chystaný abbovský muzikál Mamma Mia! mizí z předprodejních sítí TicketArt a Ticketportal. Na představení, které má premiéru 12. prosince v pražském Kongresovém centru s kapacitou 1650 míst, se již prodalo přes 10 tisíc vstupenek. 

Za českou licencí Mamma Mia! stojí producenti Dark Style Agency (Renata ŠtupákováJiří Jurtin a Zdeněk Kubík) a podnikatel Peter Kovarčík (foto) z agentury Czech Teleaxis. Hlavním sponzorem je společnost PSJ. Celkový rozpočet muzikálu se pohybuje mezi 20 až 30 miliony korun. Licence v tuto chvíli počítá s více než 70 reprízami, které jsou naplánovány v Kongresovém centru až do května 2015.

V české verzi muzikálu s hity skupiny Abba vystoupí řada popových, hereckých a muzikálových hvězd. Mezi nimi Petr KolářJiří LangmajerRoman VojtekIvana ChýlkováPavel Vítek nebo Jaroslava Kretschmerová.

Mamma Mia! měla premiéru v Londýně v roce 1999. Doposud byla uvedena v 41 zemích, vidělo ji na 54 milionů diváků. Celkové tržby ve světě překročily dvě miliardy dolarů.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Vltava Labe Media: novými členy dozorčí rady vydavatelství se stali hoši z Penty - Marián Slivovič (investiční ředitel, aktivity skupiny v bankovním sektoru, masoprůmyslu, Prima banka) a Peter Andits (investiční manažer Penty).

  • Info.cz: konzervativní zpravodajský server, ve kterém má podíl miliardář Daniel Křetínský, spouští nový podcast s názvem Insider. Ten se zaměřuje na zákulisí businessu, politiky a médií. Pořad uvádí šéfredaktor Info.cz Michal Půr spolu s vydavatelem Tomášem Jirsou.

  • Publicis Groupe: komunikační skupina s aktivy i v Česku koupila datovou firmu Epsilon. Objem akvizice je 4,4 miliardy dolarů. Epsilon se specializuje na využití klientských dat pomocí vlastních platforem. Zaměstnává přibližně 9 tisíc lidí včetně 3700 datových specialistů a 2 tisíc technologických expertů.

Hit dne

Avengers: Endgame, další trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Teroristka

Sympatický film, který by si však možná zasloužil delší a pečlivější práci dramaturga. Zatímco téma vyhoření vztahu, stárnutí a touha po změně u předchozího snímku Teorie tygra bylo padesátníkovi Radkovi Bajgarovi (v obou případech scénář a režie) evidentně blízké, díky čemuž film vyznívá lehce, energicky a uvěřitelně, u tragikomedie Teroristka musel hlavní autor více fabulovat a více balancovat na křídlech fantazie.

Ne všechny Bajgarovy nápady se podařilo ukočírovat nebo dotáhnout do konce. Jsou to povětšinou drobnosti, které však znalého diváku trochu dráždí: členové mysliveckého spolku pálí v obydlené zóně a mimo hon, jako by se nechumelilo, jindy další myslivec pohřbívá v pohodě mrtvého psa do země hned vedle řeky, elektrika do hlučící hospody vede externě tlustým kabelem přes jakýsi plot, takže není problém jej přeseknout, kriminálník, který se bojí vězení, ale ochotně spolupracuje s amatérem na přípravy vraždy atd. atd. Téma malého regionálního zla/šikany a vzpoury proti němu je jako tanec na platu s vejci - je to jemná hodinářská práce, kde hodně záleží na detailech.

Všechny tyto rezervy však zhusta přebíjí dva fantastické herecké výkony v hlavních rolích - Iva Janžurová coby učitelka, která celý život hlásala slušnost, aby v důchodu poznala, že na hrubý pytel patří hrubá záplata, a Martin Hofmann balancující na hraně mezi buransky mazaným lokálním šíbrem a bezcitným sociopatem. Zejména Janžurová v sobě umně dokáže skloubit tragiku i komiku osamělého outsidera na sebevražedné misi. Možná jen ten závěr sklouzává zbytečně do rozverné frašky, která trochu překrývá Bajgarův vážný apel na slušné lidi: braňte se. Bylo by škoda, kdyby zapadl.