reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklamní investice do českých rádií za 1Q 2014 stagnovaly

10:14, 7. 5. 2014

Čisté reklamní investice do českých rádií (výpočet ceníkové ceny minus slevy a bartery) podle monitoringu Sdružení komunikačních a mediálních organizací za první kvartál 2014 meziročně mírně klesly o půl procenta.

Dosáhly tak hodnoty 262 milionů korun. Rostly investice automobilek, výrobců elektroniky nebo bank a finančních služeb, naopak reklamní výdaje v rádiích omezily farmaceutické firmy, mobilní operátoři, čerpací stanice a nábytkářské společnosti. Za druhý kvartál pak majitelé rádiových stanic i díky silnému dubnu očekávají meziroční nárůst o jedno procento.

Celkem inzerenti za rádiovou reklamu v roce 2013 utratili 1431 milionů korun oproti 1509 milionům o rok dříve.