reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediazastupitelství atmedia se konečně přehouplo do milionového zisku

09:14, 30. 5. 2014

Tvrdá práce českého týmu atmedia pod vedením Petra Majerika (foto) nese zasloužené plody. Firma, která patří do do globální mediální skupiny AMC Networks a prodává reklamní čas menších televizí, po dlouhé řadě ztrátových let konečně vygenerovala zisk.

Ten za rok 2013 činil dva miliony korun. Celková kumulativní ztráta české atmedia od roku 2008 se stále pohybuje na hladině minus 56 milionů korun. Pozitivní vývoj Majerikův tým udržel i v tržbách, které rostou nepřetržitě od vzniku firmy v roce 2008. Za loňský rok tržby dosáhly 156 milionů korun, v meziročním srovnání o 36 milionů více.

Česká atmedia momentálně zastupuje 31 tematických televizních kanálů (mimo jiné Óčko, Rebel, CS film, Film+), 18 z těchto stanic je zahrnuto v tv-metrovém měření. V loňském roce atmedia získala nové klienty Horor Film, Kino Svět (oba Leoš Pohl), Šlágr TV, Óčko Gold, Fajnrock TV nebo Inzert TV, celkem deset televizí. Naopak odešly CBS Drama, MGM a Regionální TV.