reklama
Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Mediazastupitelství atmedia se konečně přehouplo do milionového zisku

09:14, 30. 5. 2014

Tvrdá práce českého týmu atmedia pod vedením Petra Majerika (foto) nese zasloužené plody. Firma, která patří do do globální mediální skupiny AMC Networks a prodává reklamní čas menších televizí, po dlouhé řadě ztrátových let konečně vygenerovala zisk.

Ten za rok 2013 činil dva miliony korun. Celková kumulativní ztráta české atmedia od roku 2008 se stále pohybuje na hladině minus 56 milionů korun. Pozitivní vývoj Majerikův tým udržel i v tržbách, které rostou nepřetržitě od vzniku firmy v roce 2008. Za loňský rok tržby dosáhly 156 milionů korun, v meziročním srovnání o 36 milionů více.

Česká atmedia momentálně zastupuje 31 tematických televizních kanálů (mimo jiné Óčko, Rebel, CS film, Film+), 18 z těchto stanic je zahrnuto v tv-metrovém měření. V loňském roce atmedia získala nové klienty Horor Film, Kino Svět (oba Leoš Pohl), Šlágr TV, Óčko Gold, Fajnrock TV nebo Inzert TV, celkem deset televizí. Naopak odešly CBS Drama, MGM a Regionální TV.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Elán: hudební vydavatelství Warner Music vysílá poprvé do digitální distribuce všechna alba legendární slovenské kapely. Od pátku 19. ledna se alba jako Ôsmy svetadiel, Nie sme zlí, Elán 3, Hodina slovenčiny atd. objeví na downloadovacích a streamovacích službách jako jsou Spotify, Deezer, iTunes, GooglePlay.

  • RIO Media: telekomunikační operátor má nové představenstvo - Marcel Dostal, Jaromír Štantejský a Jaroslav Hanyk, které nastoupilo po vstupu nového majitele, vehiklu Kaprain podnikatele Karla Pražáka.

  • Fragile media: digitální agentura Daniela Kafky v roce 2016 utržila téměř 95 milionů korun, v meziročním srovnání o 34 milionů více. Čistý zisk vyskočil z 3,3 milionu na 4,1 milionu. Ke klientům patřily/patří značky Adidas, Albert, České Radiokomunikace, CCS nebo Dr.Max.

Hit dne

Trailer k novému filmu Jiřího Vejdělka Tátova volha.

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Nejtemnější hodina

Výjimečný herec v roli výjimečného politika, to je úchvatný film Nejtemnější hodina o nástupu Winstona Churchilla do funkce britského premiéra v temných dnech května 1940, kdy se německé tanky hnaly k pobřeží rozvrácené Francie, aby dokončily zničení francouzské armády a britského expedičního sboru, a kdy se ve Velké Británii vážně uvažovalo o dohodě s Hitlerem.

Takže máme tu výraznou osobnost ve výrazné době a režisér Joe Wright (Pokání, Pýcha a předsudek), scenárista Anthony McCarten (Teorie všeho) a geniální Gary Oldman (Robocop, Temný rytíř povstal, Jeden musí z kola ven atd.) tuhle šanci beze zbytku využili. Diváka tu nečekají žádné masové scény, překvapivé zvraty či bojové akce, "jen" dvě hodiny mluvících hlav a konverzací. Ovšem tak brilantně napsaných a Oldman je v roli stárnoucího, hodně osamělého a hodně vysmívaného starého vlka tak fascinující (i díky neuvěřitelné masce, za kterou stojí japonský profík  Kazuhiro Tsuji), že v kinech zapomenete dýchat.

A na některých místech se neubráníte silným emocím, to když si uvědomíte, jak moc je důležité, aby politik nebyl s prominutím sráč. S výjimkou možná až moc prvoplánovité scény v metru to je filmařina par excellance. Takže Oscaři za rok 2017 by měli být jasní: Nejtemnější hodina by si měla po zásluze napochodovat pro sošku za Nejlepší film, Nejlepší režii, Nejlepší scénář, Nejlepší mužský herecký výkon v hlavní roli a Nejlepší masky. Skvělý filmový zážitek.