reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Outdoorový hráč Railreklam pohltil dceru Vision Media Network

15:43, 5. 6. 2014
Reklama/PR Aleš Borovan

Železniční reklamní společnost Railreklam, ve které drží 51 procent České dráhy a 49 procent zprostředkovaně BigBoard Praha, zjednodušila strukturu.

V těchto týdnech pohltila dceřinou firmu Vision Media Network (VMN) a převzala její jmění. VMN předtím patřila podnikateli Markovi Vyskočilovi (do roku 2008), zabývala se například instalací informačně-reklamních obrazovek na nádražích. V posledních letech nevyvíjela skoro žádnou činnost, loni prodělala 3,3 milionu korun.

Railreklam provozuje tisíce reklamních ploch na majetku Českých drah a Správy železniční dopravní cesty, který zahrnuje budovy, mosty a interiér a exteriér vlaků. Firma zadavatelům nabízí kupříkladu přes 500 citylightů, 1300 billboardů nebo 830 mostních panelů. V loňském roce Railreklam zvýšila tržby o 14 milionů na 121 milionů korun. Zisk činil 6,5 milionu, o rok dříve to bylo sedm milionů korun.