Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Karlovarské minerální vody a Universal Music investují do umělého projektu AquaBabes

11:32, 17. 6. 2014

Největší hudební vydavatelství Universal Music se ve spolupráci s Karlovarskými minerálními vodami (KMV) nově zaměří na churavějící tuzemský trh s popovými boybandy a girlbandy.

Uměle sestavený projekt AquaBabes se šesti najatými figurantkami se bude snažit využít momentálně jedoucí vlny britsko-irské chlapecké kapely One Direction, na kterou v Česku zdařile naskočil například zpěvák Adam Mišík (Warner Music). AquaBabes mají v tuto chvíli pouze nepříliš výrazný videosingl Neříkej mi baby (tuctová hudba plus přešlehaný product placement). Ten doposud na YouTube zaznamenal 414 tisíc přehrání. V plánu je pak další singl.

Tým kolem AquaBabes (fotograf Ondřej Pýcha, stylista Dušan Chrástek, lovec talentů Martin Červinka atd.) tak má před sebou spoustu práce, aby nový projekt měl šanci vydělávat po skončení kampaně KMV. Bude třeba výrazně zapracovat na repertoáru a lepší profilaci členek - v kapele jsou dvě blondýny, to znamená, že jedna je nadbytečná atd. Pro lepší zásah peněženek teenagerů Aquababes zatím postrádají výraznější moment, který by přitáhl masy posluchačů - ať již to byla vizuální dotaženost a svěžest Lunetic, sympatické buranství 5Angels nebo roztomile lowbudgetové vokály a choreografie LuŠtěLy.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Nakladatelství Prostor: firma, vydávající knižní tituly ze segmentu beletrie, historie a kulturní dějiny, za rok 2018 utržila 21,4 milionu korun, v meziročním srovnání o 9 milionů více. Čistý zisk stoupl z 220 tisíc na 730 tisíc korun.

  • Walt Disney: dokončil převzetí zábavního a mediálního obra 21st Century Fox (filmové studio 20th Century Fox, majorita v National Geographic, Fox television network atd.) za 71 miliard dolarů. Firma Fox Rupperta Murdocha se dále soustředí jen na zpravodajské a sportovní kanály.

  • TV Nova: několik čísel podílů na sledovanosti z uplynulých dní - seriál Kameňák v pátek večer zaujal 29,26 procenta diváků v cílovce 15 až 54, soutěžní show The Voice Česko Slovensko získala 29,62 procenta diváků u obrazovek v 15 až 54 a kriminální série Specialisté 22,13 procenta opět v 15 až 54.

Hit dne

Avengers: Endgame, další trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Jak vycvičit draka 3

Již od prvního filmu z roku 2010 je série Jak vycvičit draka zárukou kvalitní, milé, chytré a nápadité zábavy pro celou rodinu. Dobrá zpráva: ani aktuální trojka z této nepříliš hustě obsazené škatulky naštěstí nevybočuje.

Celá vikingská parta - Škyťák s drakem Bezzubkou, Astrid a plno dalších - má pro diváky přichystáno další napínavé dobrodružství se spoustou bláznivých zvratů. Tentokráte nejde o nic jiného, než o nebezpečí, hrozící všem blpským drakům. Jedinou šancí je najít mýty opředený Skrytý svět, daleko od lidí, v němž by se všichni draci mohli před hrozbou ukrýt a přežít.

Samozřejmě, i v takto postavené vyprávěcí kostře se nezbytně objevují prvky současného progresivního a korektního Hollywoodu typu migrace Vikingů, multikulti soužití různých kultur atd. Ovšem scenáristická a režijní účast Deana DeBlois (na kontě má všechny dračí firmy) je zárukou, že vše je zakomponováno do příběhu inteligentně a se vkusem. DeBlois umí vyprávět zajímavě, vtipně, s nadhledem a hlavně se dokáže zkušené vyhnout očekávání diváků, takže ani u trojky se nedá předem odhadnout, jak celé dobrodružství skončí (kromě toho, že skončí dobře).

K tomu si připočteme úchvatné vizuální zpracování, možná nejlepší ze všech tří filmů, které občas nezapře inspiraci slavným Avatarem. Jak vycvičit draka 3 - to je jistota dobře prožitého času v kině. Ale už bych tu sérii neprotahoval, ani kvůli očekávanému ranci peněz.