reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Karlovarské minerální vody a Universal Music investují do umělého projektu AquaBabes

11:32, 17. 6. 2014
Hudba Aleš Borovan

Největší hudební vydavatelství Universal Music se ve spolupráci s Karlovarskými minerálními vodami (KMV) nově zaměří na churavějící tuzemský trh s popovými boybandy a girlbandy.

Uměle sestavený projekt AquaBabes se šesti najatými figurantkami se bude snažit využít momentálně jedoucí vlny britsko-irské chlapecké kapely One Direction, na kterou v Česku zdařile naskočil například zpěvák Adam Mišík (Warner Music). AquaBabes mají v tuto chvíli pouze nepříliš výrazný videosingl Neříkej mi baby (tuctová hudba plus přešlehaný product placement). Ten doposud na YouTube zaznamenal 414 tisíc přehrání. V plánu je pak další singl.

Tým kolem AquaBabes (fotograf Ondřej Pýcha, stylista Dušan Chrástek, lovec talentů Martin Červinka atd.) tak má před sebou spoustu práce, aby nový projekt měl šanci vydělávat po skončení kampaně KMV. Bude třeba výrazně zapracovat na repertoáru a lepší profilaci členek - v kapele jsou dvě blondýny, to znamená, že jedna je nadbytečná atd. Pro lepší zásah peněženek teenagerů Aquababes zatím postrádají výraznější moment, který by přitáhl masy posluchačů - ať již to byla vizuální dotaženost a svěžest Lunetic, sympatické buranství 5Angels nebo roztomile lowbudgetové vokály a choreografie LuŠtěLy.