Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Karlovarské minerální vody a Universal Music investují do umělého projektu AquaBabes

11:32, 17. 6. 2014

Největší hudební vydavatelství Universal Music se ve spolupráci s Karlovarskými minerálními vodami (KMV) nově zaměří na churavějící tuzemský trh s popovými boybandy a girlbandy.

Uměle sestavený projekt AquaBabes se šesti najatými figurantkami se bude snažit využít momentálně jedoucí vlny britsko-irské chlapecké kapely One Direction, na kterou v Česku zdařile naskočil například zpěvák Adam Mišík (Warner Music). AquaBabes mají v tuto chvíli pouze nepříliš výrazný videosingl Neříkej mi baby (tuctová hudba plus přešlehaný product placement). Ten doposud na YouTube zaznamenal 414 tisíc přehrání. V plánu je pak další singl.

Tým kolem AquaBabes (fotograf Ondřej Pýcha, stylista Dušan Chrástek, lovec talentů Martin Červinka atd.) tak má před sebou spoustu práce, aby nový projekt měl šanci vydělávat po skončení kampaně KMV. Bude třeba výrazně zapracovat na repertoáru a lepší profilaci členek - v kapele jsou dvě blondýny, to znamená, že jedna je nadbytečná atd. Pro lepší zásah peněženek teenagerů Aquababes zatím postrádají výraznější moment, který by přitáhl masy posluchačů - ať již to byla vizuální dotaženost a svěžest Lunetic, sympatické buranství 5Angels nebo roztomile lowbudgetové vokály a choreografie LuŠtěLy.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.