reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Na trhu PR agentur vznikla dravá skupina CHM Communications

12:43, 26. 6. 2014
Reklama/PR Aleš Borovan

Konkurence na českém trhu PR agentur opět zostří. Zkušení harcovníci korporátní komunikace Ivo Měšťánek (vlevo) a Kamil Chalupa vytváří novou dravou skupinu CHM Communications.

U stejnojmenné firmy je jako vlastník psaný zatím jen Chalupa, Měšťánek bude jako majoritní spoluvlastník (70 procent) doplněn v následujících dnech. CHM Communications se zaměří zejména na lukrativní segmenty jako finanční sektor, energetika a průmysl, development, doprava, IT/Telco a politické poradenství, ze kterých chtějí vyzobávat velké firmy dosavadním PR hráčům.

Měšťánek od roku 2010 až doposud řídil externí a interní komunikaci ČSOB, předtím pracoval v tiskovém oddělení ČEZ. V roce 2012 byl zařazen do TOP 5 v komunikační branži. Chalupa pracoval jako account director v Ogilvy Public Relations, mluvil kupříkladu za České Radiokomunikace.