reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Outdoor akzent udržel tržby na 230 milionech

15:59, 1. 8. 2014
Reklama/PR Aleš Borovan

Jeden z největších hráčů na trhu s outdoorovou reklamou, společnost outdoor akzent ze skupiny BigBoard Praha, v loňském roce mírně zlepšil hospodaření.

Tržby se podařilo udržet na stejné úrovni 230 milionů korun - to je jen o pár milionů méně, než průměr od roku 2005. Ztrátu z předchozích dvou let se podařilo snížit na 2,8 milionu korun (v roce 2011 to bylo minus 39 milionů). Firma tak za posledních sedm let prodělala přes 72 milionů korun.

Outdoor akzent od roku 1994 vybudoval rozsáhlou síť outdoorových reklamních nosičů po celé České republice. Na počátku roku 2013 disponoval více než 6700 plochami, z toho 80 procent tvořily billboardy a 15 procent CLV. Na akvizici firmy na přelomu let 2012 a 2013 BigBoard Praha s vazbami na finanční skupinu J&T použil prostředky z emise dluhopisů z listopadu 2012, ze které získal 580 milionů korun.