reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Koláčkův prodejce rádiové reklamy spadl do další stamilionové ztráty

18:03, 14. 8. 2014

Nejdůležitější podnik v mediální skupině Media Bohemia (rádia plus internet), mediazastupitelství Media Marketing Services (MMS), stále setrvává v hlubokém prodělku. Ztráta za rok 2013 činila 120 milionů, o 42 milionů méně než v roce 2012. A to i přes ořezání personálních stavů o 13 procent.

Na vině jsou, stejně jako v roce 2012, vysoké odpisy okolo 118 milionů korun. Kumulovaný prodělek od roku 2007 se tak zvýšil na minus 772 milionů korun. Celkové tržby firmy, kterou spoluovládá miliardář a buddhista Antonín Koláček (screen), loni klesly meziročně ze 660 milionů na 625 milionů korun. Ještě v roce 2010 byly tržby o 220 milionů vyšší.

MMS v loňském roce utrpěla ztráty, když jí odešla skupina rádií Radio United miliardáře Ivana Zacha, naopak získala regionální rádia ze sítě Direct Radio Network (společnost Big partnership media). Dosud vyrovnané podíly na trhu s konkurenčním mediazastupitelstvím Regie Radio Music (skupina Lagardére Active) se rozhodily ve prospěch RRM - RRM tak nyní ovládá 42 procent rádiovém trhu a MMS 33 procenta. Rozhodující bude, kam se po letošním roce přesune Rádio Impuls ministra financí Andreje Babiše s 12,5 procenta podílu na trhu.