Energetický gigant RWE přesunul své komunikační oddělení do nově vzniklé firmy RWE Česká republika. Ta má zastřešovat veškeré aktivity firmy v Česku. Doposud byla komunikace řízena z RWE Transgas. RWE Česká republika vznikla na podzim 2012. Evropský energetický obr do něj vložil počáteční investici 22 miliard korun.
"Kompletní komunikace probíhá už řadu let pouze pod značkou RWE. Proto i nadále budou klíčové sponzorské projekty (film, Pražské jaro, spolupráce s Českým olympijským týmem apodobně) komunikovány pouze s jednotným brandem RWE. Centrální komunikaci v ČR řídí od 1. ledna společnost RWE Česká republika," nastínil šéf komunikace RWE Martin Chalupský (na fotce).
Jedním z nejviditelnějších komunikačních projektů RWE v oblasti kultury a zábavního průmyslu je Energie českého filmu. Byl spuštěn v roce 2005 a od té doby do něj RWE investoval přes 150 milionů korun. Podpořeny byly tři desítky filmů, mezi nimi Tobruk, Nestyda, 3 sezóny v pekle nebo Kuky se vrací.