reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Český Forbes spouští internetového bratříčka

23:21, 20. 10. 2014
Vydavatelství Aleš Borovan

Vydavatelství MediaRey, které v Česku stojí za vydáváním licenčního magazínu Forbes, odstartovalo nové médium. Webová stránka Forbes.cz bude odlišná od tištěného Forbesu, přebírat bude pouze žebříčky - miliardářů, vlivných lidí v médiích atd.

Obsah tak nebude tvořit zpravodajství, bude namixován z byznysových textů typu "how to", lifestyle a článcích o podnikání. Šedesát procent textů by měl pocházet od členů redakce Forbesu plus cca dvaceti přispěvatelů, zbytek bude přebírán z Forbes.com a Forbeslife.com. Obchodní model je postaven na prodeji reklamních pozic na určitý čas vlastními silami. První kampaně si zaplatily ČEZ a Saxo Bank. Tištěný Forbes v Česku momentálně prodává na 18 tisíc výtisků, předplatitelský kmen čítá 7500 subjektů.