reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

ČT letos získá z reklamy, sponzoringu nebo prodeje práv o 100 milionů méně

14:37, 9. 1. 2013

Pokles výnosů České televize z komerční činnosti bude pokračovat i v letošním roce. Z prodeje reklamy, sponzoringu, barterů, práv k pořadům a zboží hodlá získat letos 550 milionů korun, o 100 milionů méně než loni. Hlavní pokles nastane v ostatních výnosech (sponzoring, prodej práv, prodej služeb atd.), v této kategorii vedení ČT (na fotce finanční ředitel ČT Milan Cimirot) počítá s příjmem 490 milionů. V meziročním srovnání to představuje pokles o 95 milionů.

Naopak objem reklamy ČT bude spíše stagnovat, její prodej by měl dosáhnout 60 milionů korun. Rada ČT dnes návrh rozpočtu, který je koncipován jako vyrovnaný ve výši 7,06 miliard korun, schválila.

Výnosy z reklamy nebo sponzoringu veřejnoprávní stanice prudce klesly před rokem poté, co zákonodárci schválili omezení reklamy na programech ČT. V roce 2011 ČT z prodeje reklamy a ostatních výnosů získala celkem 1,255 miliardy korun.

Vaší pozornosti doporučujeme:

ČT letos investuje do pořadů 2,33 miliardy