reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vydavatel Blesku ruší provize pro mediální agentury

13:56, 13. 11. 2014

Miliardářům Danielovi Křetínskému a Patrikovi Tkáčovi se nelíbí systém vyplácení mediálních agentur. S účinností od 1. ledna 2015 se proto rozhodli zrušit agenturní provizi ve výši 15 procent při prodeji reklamního prostoru ve veškerých online a tištěných médiích vydavatelského domu Czech News Center (Blesk, Aha!, Blesk.cz atd.). 

"Agenturní provize již neplní svou původní funkci, naším cílem je dosáhnout zjednodušení cenotvorby a nabídky směrem ke klientům. Zároveň v ceníku pro rok 2015, který bude zveřejněn 1. prosince 2014, bude možné dosáhnout vyšších slev oproti ceníku pro rok 2014," odůvodnil krok obchodní ředitel CNC David Šaroch. Vydavatel Blesku se přidává k velkým mediálním hráčům, kteří již agenturní provizi zrušili u svých online médií, jako například Seznam.cz, Mafra nebo Economia.