Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Hot News: Festival Rock for People se rozkročí na dvě nohy

aktualizováno
11:35, 3. 12. 2014

Organizační tým letního festivalu Rock for People z Ameba Production (na fotce zleva Petr Fořt a Michal Thomes) si pro příští rok naloží na záda pořádný náklad. Festival proběhne ve dvou termínech a ve dvou městech.

První, klasický Rock for People, se uskuteční opět v Hradci Králové, akorát o měsíc dříve. Tedy na počátku června. Akce se tak časově přiblíží konkurenčnímu festivalu Votvírák. Druhý, zbrusu nový Rock for People Europe, se bude konat v původním termínu na počátku července v centru Plzně, v rámci akce Evropské hlavní město kultury 2015.

Koncept line-upu první akce zůstane klasický: multižánrový festival s kapelami z celého světa. Pivo bude dodávat opět Staropramen, podpora Hradce Králové se pohybuje okolo milionu korun. Druhý RfP Europe se zaměří spíše na evropské umělce, typově Jaga Jazzist nebo Glen Hansard (žádná smlouva ještě není podepsána). Pivem akce jsou logicky produkty Plzeňského Prazdroje, podpora Plzně se má pohybovat v řádu milionů korun. Původní informace o 10 milionech se nepotvrdila.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Kapela Kabát vyrazí na obří stadionové turné

Festival Rock for People jedná o novém koncertním areálu

Kabát na pražský Vypich přilákal skoro 70 tisíc platících diváků

Chinaski vyrazí na jaře 2015 na rozsáhlou koncertní šňůru

Obří turné Lucie má v kapse desítky milionů tržeb

Rock for People koupili pro další ročník jednu ze zastávek světového turné Green Day

Pořadatelé letních festivalů se sdružili do profesní asociace Festas, chtějí jednat o EET

Metalový festival Brutal Assault hlásí poprvé vyprodáno, na akci míří skoro 20 tisíc fanoušků

Byznys kolem projektu Kašpárek v rohlíku kvete, firma zvedla tržby o více než 10 milionů

Bernardovi pivovarníci ulovili pro open air Karla Gotta

Tržby metalového festivalu Brutal Assault se přiblížily 40 milionům

Pivovary Staropramen expandují na trhu letních hudebních festivalů

Pořadatel festivalu Hip Hop Kemp se konečně vymanil ze ztráty

Headlinerem letošního Brutal Assaultu budou američtí Mastodon

Festival Rock for People koupil vystoupení Massive Attack

Organizátor festivalu United Islands of Prague v zisku půl milionu korun

Pořadatel Rock for People koupil britskou kapelu Bullet for My Valentine

Obscure Promotion koupili pro Brutal Assault 2016 americké Ministry

Hudební promotér Michal Thomes má po kupě line-up pro letošní Nouvelle Prague

Na metalový Brutal Assault přijelo skoro 18 tisíc lidí

Festival Rock for People má nového hlavního partnera

Ameba Production koupila koncert britských Motörhead

Pořadatelé festivalu Brutal Assault koupili koncert amerických Mastodon

Ameba koupila pro Rock for People numetalisty Limp Bizkit

Hlavními hvězdami Rock for People jsou Faith No More

Kašpárek v rohlíku vstupuje na předvánoční trh

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Live Nation: koncertní agentura do Česka přiveze vystoupení americké pop-rockové kapely One Republic. Akce se uskuteční v listopadu 2020 v O2 Aréně.

  • Vinyla: vítězové IX. ročníku hudebních cen - deska roku: Plastová okna (kapela B4), objev roku: Margo a počin roku: aktivity žižkovského klubu Punctum.

  • FTV Prima: další vítězství pro primácký seriál Slunečná. Úterý 25. února, Slunečná 1,259 milionu diváků v cílovce 15+, Ordinace v růžové zahradě II 930 tisíc v téže kategorii.

  • PPF: investiční skupina se ohradila proti snaze Pirátů, kteří požádali americký Kongres o prošetření plánovaného prodeje skupiny CME včetně Novy do rukou PPF. "Ze skutečnosti, že podnikáme také v Číně, kde stejně jako my podnikají tisíce dalších západních firem, nelze vyvozovat nic o našem světonázoru... Znovu opakujeme, že PPF kupuje CME jako doplněk ke svému telekomunikačnímu byznysu."

  • Rixo.cz: online pojišťovací služba z rodiny Home Credit má novou tiskovou mluvčí, Michaelu Bartošovou. Ta dříve pracovala například v PR agentuře FleishmanHillard nebo byla u zrodu a rozvoje společnosti Programmatic Media.

  • Košík.cz: nově závozovou oblast rozšiřuje zhruba o 100 tisíc obyvatel čtyř polabských měst - Kolína, Kutné Hory, Poděbrad a Nymburka. Pokračuje tak ve strategii pokrývání takzvaného pražského metropolitního prstence.

  • Walt Disney: z pozice výkonného ředitele odstupuje dlouholetý manažer Bob Iger. Na jeho místo nastoupí dosavadní šéf divize parků Bob Chapek. Ten ve firmě pracuje od roku 1993. Iger bude pokračovat jako předseda představenstva.

  • Český telekomunikační úřad: vydal tiskovou zprávu, podle které šéfka Rady ČTÚ Hana Továrková není ve střetu zájmů, "jak na základě svého šetření potvrdilo i Ministerstvo spravedlnosti ČR". "Šetření, které ve věci paní Továrkové ministerstvo spravedlnosti provedlo, ukázalo, že paní Továrková ve lhůtě stanovené zákonem ukončila veškeré své angažmá," mělo uvést ministerstvo.

  • Česká asociace esportu: stala se jedním z 23 zakládajících členů bruselské  Evropské esportové federace. Úkolem federace bude "sjednotit evropské organizace, týmy a hráče a společně pracovat na dalším rozvoji esportu", který ve světě sleduje údajně na 500 milionů diváků.

Recenze

V síti

Jeden z nejdůležitějších dokumentů, který v Česku vznikl v posledních letech a který má potenciál alespoň trochu zlepšit neutěšené a šokující poměry. Film Barbory Chalupové a Víta Klusáka o zneužívání dětí na internetu má pro rodiče znepokojující a burcující zprávu: sexuální predátoři a pedofilové se dostali do pokojíčků našich dětí. Děje se tak brutálním způsobem (včetně vydírání, zastrašování), až v neuvěřitelně masové míře a s drtivým a nevypočitatelným dopadem na životy dospívajících.

Je vlastně s podivem, že to nikoho z filmařů nenapadlo dříve. Tři figurantky, které vypadají na cca 12 (ve skutečně se jedná o zletilé slečny), 3 pokojíčky vzniklé ve studiu a prošpikované kamerami a několik profilů na komunikačních platformách jako Facebook, Lidé.cz (Seznam.cz), Skype atd. Výsledkem je za deset dní cca 2,5 tisíce potenciálních sexuálních predátorů, příval tu více, tu méně lstivých ataků, triků, manipulací a pobídek k sexuálnímu chování, odkazů na porno, úchylky atd. V některých případech situace vyeskalovala až do učebnicového vydírání.

Nejen závěrečná setkání figurantek s některými predátory tváří v tvář pod dohledem skrytých kamer ukázala, že část těchto postaviček jsou směšní, nešťastní a nějakým způsobem frustrovaní lidé. To by nás však nemělo zmást. To jak v masovém měřítku, s jakou rychlostí a v podstatě bez překážek jsou naše děti na netu vystaveny predátorským praktikám plus fakt, že mezi záplavou bizzarních figurek se objevilo několik skutečně zlých lidí, by v každém rodiči mělo spustit ten nejnaléhavější alarm. Je dobře, že s povedeným a potřebným filmem (český dokument letos těžko nabídne důležitější titul) teď bude pracovat ministerstvo školství a policie. Ale hlavně: mluvme s našimi dětmi, nenechávejme je v tom samotné.