Po útlumu v uplynulých dvou letech způsobeném zákonem nařízeném omezení reklamy se byznys v České televizi pomalu dostává do starých obrátek. V příštím roce by Kavčí hory chtěly z podnikání získat přes 630 milionů korun.
Plán na letošní rok přitom počítal s 545 miliony (reálný odhad managementu ČT nyní činí 570 milionů), o rok dříve to bylo 421 milionů korun. V příštím roce bude chtít obchodní tým Kavek získat z reklamy 72 milionů (meziroční pokles o 20 milionů) a ze sponzoringu 114 milionů (nárůst o 19 milionů). Ještě v roce 2009 byznys veřejnoprávní stanice vynesl 1,132 miliardy korun.
Návrh rozpočtu ČT na rok 2015 je koncipován jako výrovnaný ve výši 6,956 miliardy korun. Objem výrobního úkolu v příštím roce byl stanoven na 2,253 miliardy korun, v meziročním srovnání o 103 milionů méně. To je způsobeno výrazným navýšením výroby v letošním roce. Rozčlenění externích nákladů na výrobu podle žánru ukazuje další navýšení investic do seriálů: