Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Sedmý kanál Novy bude hlavně vyskladňovat archiv

16:34, 17. 1. 2013

Sedmý kanál CET 21, který by měl odstartovat  v únoru, bude podle očekávání čerpat především z bohatého nováckého archivu. V žádosti o licenci jsou coby programová specifikace uvedeny archivní pořady z oblasti dramatiky, zpravodajství, publicistika nebo zábavy. Stejně jako šestý kanál Smíchov tak "Sedmička" bude především lowcostovým programem, který bude rozpouštět náklady na programovou knihovnu televize - na konci roku 2011 její hodnota dosáhla 2,8 miliardy korun.

Programové zaměření ještě nemusí být konečné - řízení u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání je přerušeno, dokud CET 21 (na fotce ředitel Novy Jan Andruško) nedoplní žádost, podanou 21. prosince. Dá se předpokládat, že u ústního slyšení před radou Nova doplní  další podrobnosti, které prozradí přesné zacílení kanálu.

Vzhledem k rozložení sil na trhu, existují nabídce a vazbám k sesterské TV Markíza (společný nákup pořadů) se nabízí výběr z několika možností: ženský kanál (na Slovensku funguje TV Doma), mix life style a dokumentů, zpravodajský kanál (dostatek personálních sil z dob Mediafaxu plus existující internetový program Nova News) nebo seriálový obsah. Případná dětská stanice by byla významně oslabena konkurenční ČT3, kterou Kavčí hory pro děti spustí v září.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Prima Zoom odstartuje 1. února

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Zásilkovna: logistická firma nasazuje robotické zařízení pro výdej zásilky Z-bot. První Z-bot je umístěn v OC Chodov v Praze. Maximální kapacita Z-botu je až 315 zásilek denně. Pokud se služba ujme, Zásilkovna umístí zařízení v dalších obchodních centrech (Praha a další města Česka).

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.