reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Další ztráty Křetínského, Babiše a Bakaly v printovém segmentu

13:15, 6. 2. 2015
Vydavatelství Aleš Borovan

Rychlá eroze prodeje velkých českých deníků pokračovala i v loňském roce. Největší absolutní ztráty v druhém pololetí 2014 podle Media Projektu zaznamenal deník Blesk (majitel Daniel Křetínský a Patrik Tkáč), jehož průměrný prodaný náklad meziročně klesl o 20 672 kusů na 256 609 kusů.

Podobně spadla i MF Dnes (Andrej Babiš)  - o 20 193 kusů na 169 813 kusů. Ta navíc vykázala nejvyšší percentuální ztrátu ze všech deníků - 10,6 procenta. Pokles postihl i Hospodářské noviny (Zdeněk Bakala). Jediným deníkem, který ve sledovaném období rostl, byly Lidové noviny (rovněž Babiš). LN zvedly prodaný náklad v průměru o 2235 kusů (plus šest procent) na 39 686 kusů. Další porovnání prodaného nákladu deníků v tabulce (počty v kusech, zdroj: Media Projekt):

prodej deníků 2H 2014 22