Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Velkouzenář Babiš zafinancuje Kryštofovi další obří turné

16:30, 9. 2. 2015

Richard Krajčo, frontman skupiny Kryštof, potvrdil pozici jednoho z nejschopnějších hudebních byznysmanů na českém trhu. Pro nadcházející turné mateřské kapely se jeho týmu podařilo udržet finanční podporu ministra financí a velkouzenáře Andreje Babiše.

Babišův koncern Agrofert nalil peníze do turné Kryštofa Inzerát v roce 2013, na které se prodalo přes 35 tisíc lístků, nebo do loňských úspěšných Kryštof Kempů. Tentokráte bude Babišův podnik financovat plánované koncerty Srdcebeat Tour letos na podzim. To naváže na vydání připravované desky Krajčovy kapely, která je naplánována na červen. Dalším partnerem "kryštofáckých" aktivit je operátor T-Mobile a pivovar Ostravar.

Turné Kryštofa odstartuje 20. října v ostravské ČEZ Areně, celkem zahrne pět vystoupení včetně 27. října v pražské O2 Areně. Cenové rozpětí lístků se pohybuje mezi 490 až 590 korunami. V letošním roce na velké turné vyrazí i Chinaski, Kabát (ten má sponzora Petra Kellnera), obří Velekoncert pro 100 tisíc lidí hodlá uspořádat Daniel Landa.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Obří turné Kabátu zasponzoruje miliardář Petr Kellner

Kapela Kabát vyrazí na obří stadionové turné

Chinaski vyrazí na jaře 2015 na rozsáhlou koncertní šňůru

Kabát prodává poslední lístky na stadionové turné, návštěva vysoko překročí 100 tisíc lidí

Chinaski vyrazí na šňůru do Lucerna Music Baru, nahrávají novou desku

Krajčovy putovní Kryštof Kempy mezi nejúspěšnějšími akcemi koncertního byznysu 2018

Kabát pokořil návštěvnický rekord v Kellnerově O2 Aréně, překonal Madonnu a McCartneyho

Z poprockových Chinaski odchází dvě třetiny muzikantů, pokračují Malátný a Táborský

Jožo Ráž oznámil odchod z úspěšného Elánu. Po velkém turné v roce 2018

Chinaski vyrážejí na podzimní turné do českých arén, pražský koncert v O2 Aréně je vyprodaný

Tým Richarda Krajča začal stavět pódium pro dva obří koncerty Kryštofa

Kapela Kabát se dala do byznysového holportu s automobilkou Ford

Kryštof začal prodávat nový nosič exkluzivně v prodejnách T-Mobile

Čechomor vyjede v nové sestavě na turné a začne natáčet další řadové album

Kapela Kryštof přidává další koncert na stadionu Evžena Rošického

Chinaski se vracejí do byznysu, vydají desku a vyjedou na turné

Chinaski natáčí nové album, opět v zahraničních studiích

Kapela Kryštof rozjíždí vyprodané Kryštof Kempy

Rapper Marpo zopakuje další velký koncert v Praze

Bavič Polívka vydělává na živém provedení Manéže Bolka Polívky

No Name oslaví dvacet let existence česko-slovenským turné

Tým Ondřeje Brzobohatého přesouvá turné se symfonickým orchestrem na jaro 2016

Byznys písničkářky Anety Langerové je ve výborné kondici

Chinaski chtějí letos navýšit tržby z koncertů, pojedou do hal

Andrej Babiš inkasoval na konto přes 6 miliard korun

T-Mobile ukončil provoz portálu t-music

Kabát našel koncertní místo v Praze

Hudební projekt Vivaldianno se přesouvá od Bakaly ke Kellnerovi

Daniel Landa oživí písně legendárního skinheadského Orlíku

Chinaski se zapojili do vinylového byznysu

Jiří Pavlica a Hradišťan prodávají tisíce desek

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • O2 Czech Republic: díky spojení několika frekvenčních pásem jako první pokryl celé město, konkrétně Kolín, mobilním internetem s rychlostí očekávanou od sítí 5G.

  • Daniel Křetínský a Patrik Tkáč: EP Global Commerce (EPGC) předložila akcionářům německé společnosti Metro (rozsáhlá síť obchodů Cash&Carry) veřejnou nabídku na převzetí všech kmenových a prioritních akcií. Nabídka EPGC je podmíněna mimo jiné tím, že EPGC dosáhne na dostatečný počet akcií nutných k převzetí kontroly nad Metrem. Nabídková cena za kmenové akcie činí 16 eur a za prioritní akcie 13,80 eura. To firmu nacenilo na téměř 6 miliard eur. EPGC již vlastní 7,3 procenta kmenových akcií Metra.

  • Asociace pro elektronickou komerci: v roce 2018 dosáhl obrat e-commerce ve sledovaných státech EU 547 miliard eur, v roce 2017 to bylo 489 miliard eur. Na celkovém objemu se z 66 procent podílí západní Evropa. V Česku e-retail v roce 2018 dosáhl 135 miliard korun, v meziročním srovnání o 17 procent více.

  • Confidence Digital: digitální agentura změnila složení vlastníků. Pětiprocentní podíl Petra Svobody přešel na Tomáše Studeníka, který nyní vlastní 49 procent. Zbylých 51 procent drží Kateřina Studeníková Cimoradská.

  • Česká televize: dnes spouští v HbbTV novou verzi aplikace iVysílání. Kromě změny designu přibylo množství nových funkcí včetně možnosti sledování obsahu přímo z webu ČT, či tematické členění pořadů dle vybraných žánrů.

  • FTV Prima: úvodní díl nové minisérie Linka v pondělí 17. června vidělo 1,103 milionu diváků (share 32,57 procenta) v cílovce 15+. Podíl sledujících u ekonomicky aktivních obyvatel 15 - 69 let byl téměř shodný, 32,50 procenta (805 tisíc diváků).

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Teaser k chystanému filmu Václava Marhoula Nabarvené ptáče.

Recenze

X-Men: Dark Phoenix

Pozice X-Men: První třída a Logan: Wolverine jako doposud nejpovedenějších filmů x-mení série se solidně otřásá. Režisér, producent a scenárista Simon Kinberg (mimochodem napsal scénář i k X-Men: Apokalypsa, Budoucí minulost a Poslední vzdor) přichází s Dark Phoenixem, dech beroucí jízdou, kterou si divák užije od začátku do konce.

Základem Dark Phoenixu je především skvěle a inteligentně napsaný scénář, se silným, přehledným příběhem a obsahující vyváženou kombinaci povedených akčních scén, dějových zvratů a uvěřitelného vývoje postav (plus jako bonus minimum politicky korektních momentů - to je osvěžující faktor). Tentokráte X-Meni zápasí s jednou z vlastních řad, s Jean Grey, ze které neznámá kosmická sílí postupně vytváří jednoho z nejmocnějších mutantů vůbec. To každého z X-Menů vystaví těžké zkoušce.

Možná, že nejednoznačná a nepředvídatelná proměna či transformace hlavních postav je vůbec to nejlepší, co Dark Phoenix nabízí. Stejně jako například autoři ve Wolverinovi i zde Kinberg šťastně vsadil na polidštění výjimečných bytostí se superschopnostmi. Děj tak vychází nejen z jejich síly, ale i z jejich nedostatků, slabostí a omezení. Původně sci-fi/fantasy se tak posouvám až někam k sociálnímu dramatu. To spolu s vysoce vydařenou akcí řadí film vysoko nad X-Men: Apokalypsu a Budoucí minulost.