Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Hlavní taháky Universal Music na jaře budou novinky Kryštofa a Mekyho Žbirky

16:58, 6. 3. 2015

Největší hudební vydavatelství Universal Music již má v podstatě hotový ediční plán pro jarní sezónu (měnit se mohou jednotlivá data hlavně u zahraničních umělců). V segmentu novinkových domácích titulů bude byznys postaven především na dvou albech: 1. června vyjde novinka kapely Kryštof (foto), o pár týdnů předtím se na trh dostane studiová deska Mekyho Žbirky Miro.

Obě nahrávky vznikají ve spolupráci se zahraničním producentem - Kryštof nahrává v New Yorku, Meky zase v legendárních studiech Abbey Road v Londýně (vznikají písně ve slovenštině i v angličtině). Nosičů se dočkají i další stálice české/slovenské  mainstreamové hudby: Pavol Habera vydá Love Songs (květen), Ewa Farna obohatí diskografii o záznam akustického koncertu (březen?). V obchodech se protočí i bestofky Lenky Filipové, No Name či Druhé Trávy a další reedice Lucie.

Dalším zdrojem příjmů Universal je prodej globálních hvězd a kapel. Dnes oficiálně vyšlo nové album Madonny Rebel Heart, v plánu pro jarní měsíce jsou i novinky:

  • Erose Ramazzottiho
  • Paula Simona
  • Chemical Brothers
  • Mumford and Sons
  • Jamieho Culluma
  • Brandona Flowerse (The Killers)
  • Kanye Westa
  • Bryana Adamse
  • Megadeth
  • Justina Biebera
  • Becka

Na srpen je pak nachystána nová nahrávka Metallicy, která vyjde sedm let po poslední studiovce Death Magnetic.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Český hudební trh loni spadl o 6 procent

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.