Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Hlavní taháky Universal Music na jaře budou novinky Kryštofa a Mekyho Žbirky

16:58, 6. 3. 2015

Největší hudební vydavatelství Universal Music již má v podstatě hotový ediční plán pro jarní sezónu (měnit se mohou jednotlivá data hlavně u zahraničních umělců). V segmentu novinkových domácích titulů bude byznys postaven především na dvou albech: 1. června vyjde novinka kapely Kryštof (foto), o pár týdnů předtím se na trh dostane studiová deska Mekyho Žbirky Miro.

Obě nahrávky vznikají ve spolupráci se zahraničním producentem - Kryštof nahrává v New Yorku, Meky zase v legendárních studiech Abbey Road v Londýně (vznikají písně ve slovenštině i v angličtině). Nosičů se dočkají i další stálice české/slovenské  mainstreamové hudby: Pavol Habera vydá Love Songs (květen), Ewa Farna obohatí diskografii o záznam akustického koncertu (březen?). V obchodech se protočí i bestofky Lenky Filipové, No Name či Druhé Trávy a další reedice Lucie.

Dalším zdrojem příjmů Universal je prodej globálních hvězd a kapel. Dnes oficiálně vyšlo nové album Madonny Rebel Heart, v plánu pro jarní měsíce jsou i novinky:

  • Erose Ramazzottiho
  • Paula Simona
  • Chemical Brothers
  • Mumford and Sons
  • Jamieho Culluma
  • Brandona Flowerse (The Killers)
  • Kanye Westa
  • Bryana Adamse
  • Megadeth
  • Justina Biebera
  • Becka

Na srpen je pak nachystána nová nahrávka Metallicy, která vyjde sedm let po poslední studiovce Death Magnetic.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Český hudební trh loni spadl o 6 procent

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dynamix Media: OOH společnost, pronajímající reklamní plochy v obchodních centrech, v roce 2016 utržila přes 25 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 5 milionů. Čistý zisk v daném období vyskočil z 1,4 milionu na 4,2 milionu korun.

  • AMC Networks International: rozšiřuje distribuci Film+ na Slovensku. Od 1. března bude tento TV kanál díky přesunům do základních balíčků dostupnější pro zákazníky operátorů Slovak Telekom a DIGI Slovakia.

  • CETIN: podnik Petra Kellnera uzavřel dohodu se společností Český bezdrát (Petr Benýšek a Benedikt Pánek) o spuštění IPTV platformy EriTV. Ta nabídne až 150 TV programů včetně inteligentních funkcí archivu, časového posunu, nahrávání pořadů atd. Došlo tak k rozšíření spolupráce obou stran, která od půlky 2017 na základě nové velkoobchodní smlouvy zahrnovala internetové připojení.

Hit dne

Video ke 4. výročí hry World of Tanks.

  • Na turné

    Mandrage
    02. 2.03. 3.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Prezident Blaník

Narychlo spíchnutá záležitost, která trpí bohužel mělkým scénářem a přívalem samoúčelných sprosťáren. Tvůrci povedené online série Kancelář Blaník Marek Najbrt, Robert Geisler, Benjamin Tuček atd. neodolali výjimečné příležitosti prezidentských voleb a pokusili se celkem svižné internetové dílko se stopáží cca 7 až 10 minut na díl přetavit v celovečerní film.

Celé chvályhodné snaze škodí evidentní uspěchanost projektu, neschopnost přijít s alespoň trochu sofistikovanějším příběhem naroubovaným na skutečné volby, které proběhly jen před pár dny, plus jasné přihlášení se autorů k protizemanovskému táboru. Zatímco jedním z hlavních faktorů úspěchu a příjemné vtipnosti "původního" Tondy Blaníka je palba napříč celou českou politicko - lobbisticko - byznysovou scénou ve stylu padni komu padni, hlavním cílem celovečeráku je i přes oficiální vyjádření tvůrců Miloš Zeman a spol. To  jakoby přiškrtilo až doposud spolehlivý a nápaditý "vtipovod" Najbrta a spol. a zploštilo postavu samotného Blaníka - z původně mazaného lobbisty je nyní tupý a sprostý buran.

A těch několik dobrých fórů, které ale příznivce původního seriálu příliš nepřekvapí, je navíc spolehlivě upozaděno nesmyslnou vulgaritou, která o několik set procent překračuje ještě snesitelnou mez, nastavenou v původní Kanceláři Blaník. Ostatně, i do sloganu filmu se bůhvíproč prodralo slovo "čů..k". Je s otazníkem, proč takový přisprostlý a prvoplánovitý snímek finančně podpořila Česká televize, která se tak ráda ohání "náročnější" dramaturgií. Snaha za každou cenu napravit pochybení s odmítnutím původní online série zacílila vedle. Celkově promarněná příležitost.