reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Fotomagnátovi Škodovi klesly tržby na 372 milionů, ztrátu přeměnil na zisk

17:16, 24. 1. 2013
Ostatní Aleš Borovan

Kultovní pražský obchod s fotopotřebami a fotografickými službami Milan Škoda-Foto předloni vylepšil hospodářskou bilanci. Na jednu stranu se tržby snížily o 20 milionů na 372 milionů korun v roce 2011. Podnik se ale hlavně vymanil ze ztráty 5,6 milionu v roce 2010 na zisk 5,2 milionu korun o rok později.

Lepší výkon vyplývá především ze zvýšení obchodní marže - z 9,7 procenta na 17,5 procenta.

Milan Škoda zaznamenal ztrátu i v roce 2009, kdy prodělal 5,6 milionu korun. V období 2005 až 2011 podnik vytvořil kumulativní ztrátu skoro tři miliony korun. Milan Škoda začínal v roce 1991 ve vlastním obchůdku o rozloze 80 metrů čtverečních v Jindřišské ulici. Současná rozloha prodejny v Paláci Langhans činí 1350 čtverečních metrů.