reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Česká skupina Havas (Euro RSCG) upadla do ztráty 15 milionů

12:54, 28. 1. 2013
Reklama/PR Aleš Borovan

Špatné období zažívají české firmy komunikační skupiny Havas (dříve Euro RSCG). Seskupení podniků, do kterého patří Havas Worldwide Prague (Euro RSCG) a Havas PR Prague (Euro RSCG Public Relations) v roce 2011 spadlo do souhrnné ztráty 15 milionů korun. O rok dříve to byl zisk přes pět milionů korun. Souhrnné tržby zároveň klesly o 81 milionů na 296 milionů korun.

Za nepříznivým vývojem stojí především pokles výkonu bývalé Euro RSCG, která patří k největším českým reklamním agenturám. Ta se předloni dostala do ztráty 16 milionů korun. Naopak PR odnož si udržela stabilní výkonnost.

Skupina Havas se zaměřuje na velké klienty, pracuje/pracovala kupříkladu pro Ahold, Českou pojišťovnu, Komerční banku, Citröen, Plzeňský Prazdroj, Telefóniku, Reckitt Benckiser nebo Westinghouse.