reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

V uplynulém roce rostl prodaný náklad jen Lidovkám a Týdnu

21:43, 14. 5. 2015
Vydavatelství Aleš Borovan

Jen dva významnější celostátní tituly na trhu printového zpravodajství se mohou za uplynulý rok pochlubit růstem: Lidové noviny (na fotce šéfredaktor István Léko) a týdeník Týden Jaromíra Soukupa.

Lidovky měly podle Media Projektu za 4Q2014 - 1Q2015 průměrný prodaný náklad 39 737 kusů, což v meziročním srovnání představuje průměrný nárůst o 4481 kusů. Týden za sledované období zvedl průměrný prodaný náklad (PPN) o 5414 kusů na 46 758 kusů. Jen nepatrně klesl Respekt s PPN 33 143 kusů.

Dále je to už slabota: Blesk průměrný prodaný náklad 251 400 kusů (meziroční pokles o 26 145 kusů), MF Dnes 162 930 kusů (minus 19 780 kusů), Právo 89 953 kusů (minus 9014 kusů) a Hospodářské noviny 33 129 kusů (minus 2818 kusů).