reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Kabát chystá energy drink Šaman, nové CD exkluzivně prodává řetězec Tesco

14:26, 18. 5. 2015

Tým Kabátu chystá letos pro merchandisingovou nabídku kapely netradiční produkt. V přípravě je výroba nového energetického drinku Šaman (screen), jehož název se inspiroval stejnojmennou písní z desky MegaHu (1999).

Příslušnou ochrannou známku na výrobek má registrovánu manažer Kabátu Radek Havlíček. Otázka je, zda se produkce "rock´n´roll drinku" Šaman stihne do začátku velkého turné po stadionech, které startuje zítra v Karlových Varech. Kapela při něm odehraje celkem 12 koncertů. Havlíček pro velké vytížení nestíhal odpovídat na dotazy Borovan.cz.

Pro prodej během šňůry koncertů však již bude připraveno nové album Do pekla/Do nebe. Na trh se dostává ode dneška. Oproti předchozím studiovým nahrávkám, které vycházely ve spolupráci s gramofirmou EMI (dnes Warner Music), si kapela nové CD vydává kompletně sama. Exkluzivitu pro prodej v kamenných obchodech má na měsíc od 22. května do 21. června retailový řetězec Tesco (plus prodej na autogramiádách v těchto maloobchodech), ostatní obchodníci mají smůlu. Album Do pekla/Do nebe je v prodejnách Tesco k dostání za cenu 245 korun, pro členy Clubcard za 199 korun.