Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Do obchodů míří další trhák Kryštofa, prodávat ho bude i T-Mobile

14:10, 29. 5. 2015

Nové album kapely Kryštof Srdcebeat, které aspiruje na pozici jedné z nejprodávanějších desek letošního roku, se k fanouškům dostane nezvyklou cestou. Kromě obchodů s hudbou a e-shopu skupiny se bude prodávat i ve značkových a partnerských prodejnách operátora T-Mobile.

Znamená to, že obvyklá distribuční síť se rozšíří o dalších 160 obchodních míst. Navíc zde bude CD k dostání se slevou 80 korun za 269 korun. Srdcebeat se v Česku začne prodávat od 1. června. Distribuční deal je součástí partnerství T-Mobile na připravovaném turné Kryštofa Srdcebeat Tour 2015 (dalšími sponzory jsou Agrofert, Ostravar a ArcelorMittal) letos na podzim. Operátor svým zákazníkům rovněž nabídne možnost vyhrát lístky na neveřejné koncerty Kryštofa.

Srdcebeat vydává label Universal Music ve spolupráci s manažerskou firmou zpěváka a frontmana Richarda Krajča, která má na nahrávce většinový podíl. Obě strany si rovněž rozdělili náklady za produkci alba. Kromě CD se Srdcebeat objeví i ve formátu LP. Podle zástupců kapely se náklad 1000 vinylů blíží vzhledem ke stavu předobjednávek k vyprodání ještě před vydáním. Velmi pravděpodobný je dolis.

Stejně jako v případě předchozího alba Kryštofa Inzerát vznikne k Srdcebeatu široká kolekce merchandisingu - od mikin, trik, tílek, čepic, klouboučků až po šperky. Merchandisingová nabídka se bude rozšiřovat hlavně na Kryštof Kempy 2016.

Na základě prodejů předchozích alb a výborné práce kapely se svým cílovým publikem (facebook, Kryštof Kempy, status Krajča jako celorepublikové celebrity atd.) se dá očekávat, že prodej Srdcebeatu se bude pohybovat v řádu desítek tisíc kusů. Alba Inzerát (2012) se doposud prodalo přes 42 tisíc kusů (CD, LP, download a streaming). Magnetické pole z roku 2001 získalo platinovou desku za prodej 30 tisíc nosičů. Platinový byl i Rubikon (2006) již za 15 tisíc prodaných kusů.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • O2 Czech Republic: díky spojení několika frekvenčních pásem jako první pokryl celé město, konkrétně Kolín, mobilním internetem s rychlostí očekávanou od sítí 5G.

  • Daniel Křetínský a Patrik Tkáč: EP Global Commerce (EPGC) předložila akcionářům německé společnosti Metro (rozsáhlá síť obchodů Cash&Carry) veřejnou nabídku na převzetí všech kmenových a prioritních akcií. Nabídka EPGC je podmíněna mimo jiné tím, že EPGC dosáhne na dostatečný počet akcií nutných k převzetí kontroly nad Metrem. Nabídková cena za kmenové akcie činí 16 eur a za prioritní akcie 13,80 eura. To firmu nacenilo na téměř 6 miliard eur. EPGC již vlastní 7,3 procenta kmenových akcií Metra.

  • Asociace pro elektronickou komerci: v roce 2018 dosáhl obrat e-commerce ve sledovaných státech EU 547 miliard eur, v roce 2017 to bylo 489 miliard eur. Na celkovém objemu se z 66 procent podílí západní Evropa. V Česku e-retail v roce 2018 dosáhl 135 miliard korun, v meziročním srovnání o 17 procent více.

  • Confidence Digital: digitální agentura změnila složení vlastníků. Pětiprocentní podíl Petra Svobody přešel na Tomáše Studeníka, který nyní vlastní 49 procent. Zbylých 51 procent drží Kateřina Studeníková Cimoradská.

  • Česká televize: dnes spouští v HbbTV novou verzi aplikace iVysílání. Kromě změny designu přibylo množství nových funkcí včetně možnosti sledování obsahu přímo z webu ČT, či tematické členění pořadů dle vybraných žánrů.

  • FTV Prima: úvodní díl nové minisérie Linka v pondělí 17. června vidělo 1,103 milionu diváků (share 32,57 procenta) v cílovce 15+. Podíl sledujících u ekonomicky aktivních obyvatel 15 - 69 let byl téměř shodný, 32,50 procenta (805 tisíc diváků).

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Teaser k chystanému filmu Václava Marhoula Nabarvené ptáče.

Recenze

X-Men: Dark Phoenix

Pozice X-Men: První třída a Logan: Wolverine jako doposud nejpovedenějších filmů x-mení série se solidně otřásá. Režisér, producent a scenárista Simon Kinberg (mimochodem napsal scénář i k X-Men: Apokalypsa, Budoucí minulost a Poslední vzdor) přichází s Dark Phoenixem, dech beroucí jízdou, kterou si divák užije od začátku do konce.

Základem Dark Phoenixu je především skvěle a inteligentně napsaný scénář, se silným, přehledným příběhem a obsahující vyváženou kombinaci povedených akčních scén, dějových zvratů a uvěřitelného vývoje postav (plus jako bonus minimum politicky korektních momentů - to je osvěžující faktor). Tentokráte X-Meni zápasí s jednou z vlastních řad, s Jean Grey, ze které neznámá kosmická sílí postupně vytváří jednoho z nejmocnějších mutantů vůbec. To každého z X-Menů vystaví těžké zkoušce.

Možná, že nejednoznačná a nepředvídatelná proměna či transformace hlavních postav je vůbec to nejlepší, co Dark Phoenix nabízí. Stejně jako například autoři ve Wolverinovi i zde Kinberg šťastně vsadil na polidštění výjimečných bytostí se superschopnostmi. Děj tak vychází nejen z jejich síly, ale i z jejich nedostatků, slabostí a omezení. Původně sci-fi/fantasy se tak posouvám až někam k sociálnímu dramatu. To spolu s vysoce vydařenou akcí řadí film vysoko nad X-Men: Apokalypsu a Budoucí minulost.