reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Do obchodů míří další trhák Kryštofa, prodávat ho bude i T-Mobile

14:10, 29. 5. 2015
Hudba Koncerty Aleš Borovan

Nové album kapely Kryštof Srdcebeat, které aspiruje na pozici jedné z nejprodávanějších desek letošního roku, se k fanouškům dostane nezvyklou cestou. Kromě obchodů s hudbou a e-shopu skupiny se bude prodávat i ve značkových a partnerských prodejnách operátora T-Mobile.

Znamená to, že obvyklá distribuční síť se rozšíří o dalších 160 obchodních míst. Navíc zde bude CD k dostání se slevou 80 korun za 269 korun. Srdcebeat se v Česku začne prodávat od 1. června. Distribuční deal je součástí partnerství T-Mobile na připravovaném turné Kryštofa Srdcebeat Tour 2015 (dalšími sponzory jsou Agrofert, Ostravar a ArcelorMittal) letos na podzim. Operátor svým zákazníkům rovněž nabídne možnost vyhrát lístky na neveřejné koncerty Kryštofa.

Srdcebeat vydává label Universal Music ve spolupráci s manažerskou firmou zpěváka a frontmana Richarda Krajča, která má na nahrávce většinový podíl. Obě strany si rovněž rozdělili náklady za produkci alba. Kromě CD se Srdcebeat objeví i ve formátu LP. Podle zástupců kapely se náklad 1000 vinylů blíží vzhledem ke stavu předobjednávek k vyprodání ještě před vydáním. Velmi pravděpodobný je dolis.

Stejně jako v případě předchozího alba Kryštofa Inzerát vznikne k Srdcebeatu široká kolekce merchandisingu - od mikin, trik, tílek, čepic, klouboučků až po šperky. Merchandisingová nabídka se bude rozšiřovat hlavně na Kryštof Kempy 2016.

Na základě prodejů předchozích alb a výborné práce kapely se svým cílovým publikem (facebook, Kryštof Kempy, status Krajča jako celorepublikové celebrity atd.) se dá očekávat, že prodej Srdcebeatu se bude pohybovat v řádu desítek tisíc kusů. Alba Inzerát (2012) se doposud prodalo přes 42 tisíc kusů (CD, LP, download a streaming). Magnetické pole z roku 2001 získalo platinovou desku za prodej 30 tisíc nosičů. Platinový byl i Rubikon (2006) již za 15 tisíc prodaných kusů.