reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Staropramen investuje desítky milionů do letních hudebních festivalů

11:56, 3. 6. 2015

Jeden z největších pivovarů v zemí, Pivovary Staropramen, rozšiřuje v letošním roce přítomnost na letních hudebních festivalech. Nově se jeho značky budou čepovat na hudební akci Vysmáté léto Kadaň.

Celkem se tak pivo od Staropramenu objeví v roce 2015 na 13 festivalech, včetně osmi zastávek putovního festivalu Hrady cz. Kromě toho bude mít pozici hlavního či generálního partnera na Rock for People, Votvírák nebo Rock for Churchill. Takové plnění ze strany pivovaru se počítá vždy v řádu milionů korun.

K tomu se nově přidává spolupráce s hudebními kluby, v Praze se jedná například o Roxy nebo Hard Rock Café, plus pokračování kontraktu s agenturou Live Nation, která do Česka přiváží největší globální hvězdy. Pivovary Staropramen letos investují do přítomnosti na letních open air, v klubech a na konceretech v souhrnu desítky milionů korun.

Komunikace s hudebními fanoušky bude běžet i na další rovině. V těchto dnech dá Staropramen do oběhu cca dva miliony plechovek piva speciální edice. Každá z nich má na sobě QR kód, který zákazníkovi umožní poslech 30 skladeb (hudbu dodává Universal Music) žánru, zobrazeného na plechovce. Nabídka bude platit od června do srpna.