Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

AC&C Public Relations zakládá firmu pro sociální sítě

12:49, 15. 7. 2015
Reklama/PR Aleš Borovan

Středně velký hráč na trhu PR agentur, AC&C Public Relations (roční obrat osciluje mezi cca 50 až 60 miliony korunami), se chce více zaměřit na byznys spojený se sociálními sítě.

Před několika týdny majitelé AC&C Jan Klíma a Martin Frýdl (foto zprava doleva) založili novou společnost SocialBooster, do které přenesli dosavadní aktivity agentury kolem sociálních sítí. Jedná se především o správu firemních profilů na nejdůležitějších sítích jako facebook, Twitter či Instagram. AC&C v tomto segmentu získala zakázky od Toshiby, Microsoftu, Audi či Volkswagenu.

V SocialBooster vlastní Klíma 40 procent, Frýdl 40 procent, spolupracovník Vratislav Klega 10 procent a Lukáš Novák 10 procent. Podobnou firmu má ve skupině například i konkurenční PR agentura Ewing Group, která v roce 2012 založila společnost Manage Social.