reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediazastupitelství AdActive posílí programatický nákup on-line reklamy

10:44, 3. 8. 2015
Reklama/PR Aleš Borovan

Internetové mediazastupitelství AdActive, ve kterém drží 30 procent vydavatelství Vltava-Labe-Press, rozšiřuje nabídku služeb a nabírá lidi. V krátké době ve firmě vznikne oddělení programatického nákupu on-line reklamy (real time bidding - RTB), do kterého by měli letos nastoupit dva noví zaměstnanci.

V roce 2016 by se nové oddělení mělo rozrůst o dalšího člověka. Mediazastupitelství tak reaguje na raketově rostoucí poptávku ze strany inzerentů po RTB. AdActive se rozšiřuje i v dalších segmentech - oddělení přímého nákupu zakrátko nabere dva nové pracovníky.

Pro společnost je to podstatný personální nárůst - v současné době v ní pracuje 12 lidí. Vzhledem k novým službám a širšímu týmu AdActive očekává, že letošní celkový obrat přesáhne 100 milionů korun. V roce 2014 to bylo cca 70 milionů. Firma zastupuje na 80 webů s celkovým měsíčním zásahem 3,9 milionu reálných uživatelů (NetMonitor, červen 2015).

Podle statistik společnosti iBillBoard zadavatelé v roce 2014 investovali do RTB reklamy v Česku něco pod 100 milionů korun. V letošním roce by číslo mělo dosáhnout cca 135 milionů. Jsou to desetiny procenta až procenta z ročního objemu internetové reklamy.