FTV Prima a Empresa Media Jaromíra Soukupa se v tuto chvíli nedohodly na obchodní spolupráci pro rok 2016. Primácké mediazastupitelství Media Club tak od ledna 2016 nebude prodávat skupinu kanálů TV Barrandov (současný stav).
Stále tu však existuje několikaprocentní možnost, že dojde do konce roku ke kompromisu. Kamenem úrazu se stala hlavně minimální garance ve výši stovek milionů korun pro TV Barrandov. Pro mediazastupitelství Media Club to bude znamenat výpadek vysokých desítek milionů korun (oficiální vyjádření Primy "pár desítek milionů") na straně příjmů - součástí dealu pro letošní rok byl totiž i garantovaný objem peněz od Soukupovy Médey.
Výpadek TV Barrandov je jednou z několika novinek obchodní politiky Media Clubu pro rok 2016. Těmi dalšími je nová cílová skupina 15 - 69, zrušení agenturních provizí a zastupování nových kanálů - Primy Max, komediální stanice Prima Comedy Central, dětského kanálu Nickelodeon a lifestylové stanice Mňam TV. Zůstávají Babišovy televize Óčko a rádia Radio United Services včetně nejposlouchanější stanice Impuls (rovněž Andrej Babiš).
V souvislosti s rozšířením portfolia TV stanic FTV Prima a Media Clubu se mění také zastoupení jednotlivých stanic v reklamním bundlu. Nový poměr je Prima 55 procent, Prima Cool 15 procent, Prima Love 9 procent, Prima Zoom 8 procent, Prima MAX 3 procenta. Ostatní stanice zastupované Media Clubem 10 procent. Kromě klasických reklamních formátů nabídne Media Club v roce 2016 i interaktivní reklamní formáty kombinující výhody TV a internetu prostřednictvím technologie HbbTV.
Zde přinášíme podrobnější slidy z prezentace šéfa Media Clubu Ladislava Dianišky: