reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Febiofest těsně před zahájením stále bez hlavního reklamního partnera

13:01, 6. 2. 2013
Film Reklama/PR Aleš Borovan

Ani pět týdnů před zahájením 20. ročníku filmového festivalu Febiofest nemá akce nasmlouvaného hlavního partnera. Podle informací Borovan.cz jednání s několika firmami stále běží. Festival režiséra a producenta Františka Feniče (na fotce)  loni na podzim přišel o spolupráci Poštovní spořitelny a její značky Era. Ta byla hlavním partnerem přehlídky v letech 2011 a 2012.

Akce  se tak zatím musí spokojit s menšími peněžními příspěvky ministerstva kultury, hlavního města Praha nebo firmy Mercedes.
Filmovou přehlídku letos dále podpořily (s velkou pravděpodobností barterem) řetězec CineStar, Barrandov Studios, Plzeňský Prazdroj, Dopravní podnik hlavního města Prahy, Wine World nebo přepravní společnost TNT Express Worldwide. Rozpočet akce se v předchozích ročnících pohyboval okolo 20 milionů korun.

Fenič již v průběhu loňského roku zahájil proces hledání finančního investora festivalu. Z tohoto důvodu vznikla nová firma Mezinárodní filmový festival Praha, která vlastní organizační společnost Febiofest. Samotný Fenič pak na podzim přestal být jednatelem Febiofestu, tím se stali bývalý dětský herec Michael Dymek a Jarmila Záhorová.