Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Primáci nakonec budou prodávat reklamní čas skupiny TV Barrandov

Rozumné řešení pro obě strany. Po týdnech handrkování o výši minimální garance pro příští rok a dalších obchodních podmínkách se týmy FTV Barrandov a Empresa Media nakonec dohodly o spolupráci pro rok 2016. 

Mediální zastupitelství Media Club (vlastník Prima) pro daný rok uzavřelo se společností Media Master (Jaromír Soukup - na fotce vpravo) deal o neexkluzivním prodeji televizní reklamy všech TV kanálů skupiny Barrandov. Media Club tak začne nabízet produkt Bundle Total s následujícím zastoupením stanic: Prima 46 procent, Prima Cool 12 procent, Prima Love 7 procent, Prima Zoom 7 procent, Prima Max 2 procenta, Barrandov Group 18 procent a ostatní stanice zastupované Media Clubem 8 procent.

Dohoda obou stran tak nejvíce "ukousla" zastoupení FTV Prima: Prima přišla o 9 procentních bodů, Prima Cool o 3 procentní body, Prima Love o 2 procentní body, Prima Zoom o 1 procentní bod a Prima Max rovněž o 1 procentní bod.

Změna se promítne také do nového balíčku zaměřeného na děti. Ke stanicím Prima, Prima Cool, Prima Comedy Central a Nickelodeon se začlení kanál Barrandov Plus s dětským pásmem a hlavní kanál TV Barrandov s pásmem Animáček. Skupina Barrandov bude mít v tomto balíčku 21 procentní podíl.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.