reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Investor Jan Řehák spustí nový zpravodajsko-analytický web

V posledních měsících velmi aktivní investor Jan Řehák (foto; někdejší obchodní ředitel Novy, ex-OMD Czech) se zakrátko pustí do nového byznysu. Někdy v průběhu jara 2016 hodlá spustit nový analyticky-zpravodajský web, který se zaměří na geopolitiku a mezinárodní ekonomiku.

Vydavatelem se má stát nová Řehákova firma Mediatrix, ve které drží skoro 53 procent. Dalšími spolumajiteli jsou Veronika Devát, Miloš Čihák a Pavel Kejla. Zpravodajský projekt, který zatím nemá jméno, bude vydáván ve čtyřech jazycích - kromě češtiny ještě v ruštině, angličtině, němčině. Spuštění je naplánováno na březen 2016. Web počítá s placenou sekcí.

Před několika týdny finanční a ideový investor Řehák se stejnými spoluvlastníky rovněž založil komunikační a kreativní agenturu AdHackers (Borovan.cz o tom psal jako první), kterou charakterizuje jako "reklamní agenturu na koncepty". První akcí je workshop BriefFest se školitelem Yonathanem Dominitzem, který se uskuteční na konci listopadu v Praze. Diář AdHackers se však již rychle plní. V plánu je práce na virálním videoprojektu, edukačním projektu nebo na výzkumu rezonance reklamních kampaní.