reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Skupina Konektor oficiálně vstoupila do mediálky Adexpres.com

09:30, 11. 2. 2013
Reklama/PR Aleš Borovan

Komunikační skupina Konektor (screenshot) získala 40 procent v mediálce Adexpres.com, zaměřené na online media. Konektor již dříve uplatňovala vliv v mediální agentuře prostřednictvím jednoho ze svých akcionářů Filipa Humplíka. Ten dříve držel 40 procent v Adexpres.com. Tento podíl přešel na Konektor, kterou vlastní Humplík (1/3 akcií), Jaroslav Duroň (0,01 procenta), Martin Charvát (1/3 akcií) a Petr Rydl (1/3 akcií).

Konektor mimo jiné spolu s Jaroslavem Duroňem vlastní i PR agenturu PR.Konektor. Novým podílníkem v Adexpres.com se stal rovněž společnost Jaromíra Švihovského ROC Services, která získala 30 procentní podíl. 

Adexpres.com o sobě nezveřejňuje hospodářské údaje. K jejím klientům patří/patřily UPC, Sony, Sportisimo, Philips, Walmark nebo HBO.