Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Bakalova Česká Miss prodělává miliony

14:23, 11. 2. 2013

Soutěž krásy Česká Miss, kterou pořádá společnost M Marketing, se potýká se ztrátou. Jen v období od července 2010 do konce prosince 2011 prodělala osm milionů korun. Tržby za stejné období činily skoro 68 milionů korun. Čísla za loňský rok nejsou k dispozici, situace bude podle všeho rovněž složitá.

Podle informací Borovan.cz se M Marketing loni dlouho nedařilo dohodnout s Karlovarskými minerálními vodami o pokračování generálního partnerství pro značku Aquila. Ta je nyní uvedena jako oficiální voda akce, nikoliv však jako generální partner. Vyhlášení ročníku 2013 se uskuteční 23. března (na fotce letošní finalistky).

Česká Miss je v současné době jedinou velkou soutěží krásy v České republice s mezinárodními kontakty. Konkurenční podnik Miss České republiky byla po akvizici (prodával šéf Central Group Dušan Kunovský) sloučena s Českou Miss na jaře 2010. Ředitelem soutěže je Michaela Bakala, faktickým vlastníkem organizující firmy je však miliardář a vlastník vydavatelství Economia Zdeněk Bakala.

Majitelem M Marketing je společnost Luxury Brand Management (LBM), ve které Zdeněk Bakala drží 67 procent, Michaela Bakala pak 25 procent. LBM poskytla M Marketing k 31. prosinci 2011 půjčky v celkové výši přes 86 milionů korun.