reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Neprůhledný Natland zkusí oživit letní akci Open Air Festival

17:45, 11. 2. 2013
Koncerty Aleš Borovan

S mnoha kauzami a zákulisními lobbisty spojovaná společnost Natland zkusí další byznysovou aktivitu. Přes řadu nastrčených firem se pokusí oživit skomírající festival Open Air. Jeho budoucnost se loni na podzim ocitla ve hvězdách poté, co od něj odešel hlavní sponzor a spoluproducent O2 Telefónica a hlavní organizátor Michal Lukeš prodal pořádající firmu Abaton System

Nyní by se novým pořadatelem měla stát agentura Ad Base Services (na stránkách festivalu je uveden starší název Ad Base Events), kterou vlastní akciovka Emotion Group. Tu zase ovládá nizozemská firma Natland Investment Group. Samotné vlastnictví Natlandu je vyvedeno do firmy na Kypru. S Natlandem jsou často spojováni pražští kmotři Roman Janoušek a Tomáš Hrdlička. Firma oficiálně tyto vazby popírá.

Open Air Festival, který proběhl doposud třikrát, v předchozích ročnících přivážel zejména velká zahraniční jména jako Chemical Brothers nebo Röyksopp. Podle informací festivalu by letos měla vystupující umělce zajišťovat Milena Palečková, která vlastní bookingovou agenturu 10:15 Entertainment.

Zatím festival pro letošní ročník nabízí česká jména: Tata Bojs (na fotce), Monkey Business, Umakart, Zrní nebo Bratři Ebenové. Festival by se měl uskutečnit na počátku srpna v Panenském Týnci. Podle vlastních stránek doposud nemá nasmlouvané žádné reklamní partnery.

Vaší pozornosti doporučujeme:

Festival Telefóniky Open Air míří ke krachu