Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Neprůhledný Natland zkusí oživit letní akci Open Air Festival

17:45, 11. 2. 2013

S mnoha kauzami a zákulisními lobbisty spojovaná společnost Natland zkusí další byznysovou aktivitu. Přes řadu nastrčených firem se pokusí oživit skomírající festival Open Air. Jeho budoucnost se loni na podzim ocitla ve hvězdách poté, co od něj odešel hlavní sponzor a spoluproducent O2 Telefónica a hlavní organizátor Michal Lukeš prodal pořádající firmu Abaton System.

Nyní by se novým pořadatelem měla stát agentura Ad Base Services (na stránkách festivalu je uveden starší název Ad Base Events), kterou vlastní akciovka Emotion Group. Tu zase ovládá nizozemská firma Natland Investment Group. Samotné vlastnictví Natlandu je vyvedeno do firmy na Kypru. S Natlandem jsou často spojováni pražští kmotři Roman Janoušek a Tomáš Hrdlička. Firma oficiálně tyto vazby popírá.

Open Air Festival, který proběhl doposud třikrát, v předchozích ročnících přivážel zejména velká zahraniční jména jako Chemical Brothers nebo Röyksopp. Podle informací festivalu by letos měla vystupující umělce zajišťovat Milena Palečková, která vlastní bookingovou agenturu 10:15 Entertainment.

Zatím festival pro letošní ročník nabízí česká jména: Tata Bojs (na fotce), Monkey Business, Umakart, Zrní nebo Bratři Ebenové. Festival by se měl uskutečnit na počátku srpna v Panenském Týnci. Podle vlastních stránek doposud nemá nasmlouvané žádné reklamní partnery.

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Festival Telefóniky Open Air míří ke krachu

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Zásilkovna: logistická firma nasazuje robotické zařízení pro výdej zásilky Z-bot. První Z-bot je umístěn v OC Chodov v Praze. Maximální kapacita Z-botu je až 315 zásilek denně. Pokud se služba ujme, Zásilkovna umístí zařízení v dalších obchodních centrech (Praha a další města Česka).

  • Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert jazzového klavíristy Herbieho Hancocka. Akce se uskuteční na podzim v Praze v nové hale O2 universum.

  • Axocom: vlastnictví televizní firmy bylo převedeno z mediální podnikatelky Eriky Luzsiczy na slovenskou společnost Elite Development. Tu podle slovenského obchodního rejstříku ovládá Luzsicza ze 100 procent.

  • Havas PR Prague: PR agentura v roce 2018 utržila 7,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 19 milionů korun. Ztráta z roku 2017 ve výši 700 tisíc se snížila na 500 tisíc korun.

  • Frekvence 1: novým moderátorem diskusního pořadu Press klub se stane bavič, publicista a scenárista Luděk Staněk. Jeho pořad na Mall.tv Události Luďka Staňka nově najede na denní periodicitu.

  • Alza.cz: největší český e-shop s Liftagem v Praze testují společný rozvoz zásilek a lidí. Za pomoci sdílených anonymizovaných přepravních dat analyzují pohyb dopravců a vozů taxi, které by v případě volných kapacit mohly sloužit také k převozu balíčků.

  • Na turné

    Lenka Filipová
    07. 10.13. 11.
  • Hit dne


    Trailer k Spider-Man: Daleko od domova.

Recenze

Avengers: Endgame

Předchozí vysoce povedený film Avengers: Infinity War (2018) a zejména jeho mrazivý závěr ve fanoušcích vyvolal obrovská očekávání, která však aktuální pokračování Avengers: Endgame plní jen zčásti. Spíše minimálně. Bohužel. Jakoby by se režisérská dvojice Anthony Russo, Joe Russo lekla tak slibně rozjetého příběhu, jako by jim došla kreativita a její nedostatek i navzdory všem monumentálním trikům nahrazovala rutinou a předvídatelností.

Zklamání ze závěru aktuální fáze Marvel Cinematic Universe má několik důvodů. Nepříliš propracovaný a povedený scénář, který místy nepřehledný děj roztáhl na úmornou plochu tří hodin. Minimum hlášek a minimum nápaditosti při rozvíjení postav. Pokud scenáristé sáhnou k tak otřepanému triku sci-fi jako je stroj času, logicky se pak dostanou do neřešitelných paradoxů jako je pomotaná souslednost, faktické zacyklení dějů a zdvojování postav, které jsou však nonšalantně pominuty v zájmu zachování příběhu. A k tomu nezbytné výboje progresivního Hollywoodu ve formě feministických bojůvek či faktické předání  jedné z postav z rukou unaveného bílého muže do náruče energií kypícího černocha.

Tohle už nezachrání ani očekávaná velká závěrečná bitva, která je příliš krátká, bez napětí a překvapení, než aby uspokojila nároky namlsaných diváků z předchozího filmu. Mohli jsme dostat velkolepé a invenční zakončení velké ságy a zatím nám filmaři naservírovali jen řemeslně odvedený standard. Škoda, škoda, škoda.