reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Operátor UPC navýšil počet televizních zákazníků v Česku o 10 tisíc

13:33, 16. 2. 2016

Spokojenost šéfa tuzemské pobočky telekomunikačního operátora UPC Frans-Willem de Kloeta (foto) s výkonem firmy za uplynulý rok. Počet televizních zákazníků  společnosti v závěrečném kvartálu 2015 vyskočil o 9800 na 588 800.

Z toho nejvyšší růst - o 8500 - připadá na analogovou TV/digitální TV bez předplatného, kterou na konci prosince 2015 sledovalo 107 300 zákazníků. Digitální televizi si předplatilo 361 400 diváků (mezikvartální pokles o 100), satelitní freeSat pak 120 100 zájemců (mezikvartální růst o 1400). V televizním segmentu tak UPC roste nepřetržitě od druhého kvartálu 2014, kdy počet televizních klientů klesl na 562 300. Současný počet TV zákazníků měla firma naposledy někdy okolo druhého čtvrtletí 2011.

Další čísla ze zbylých segmentů UPC (závěr roku 2015): počet internetových zákazníků mezikvartálně vzrostl o 4800 na 456 500, počet telefonických předplatitelů klesl o 1700 na 161 300.

Operátor loni na jaře v Česku spustil interaktivní službu Horizon, která obsahuje desítky aplikací, internet, televizní kanály a videotéku MyPrime. Na tuto službu bylo loni převedeno 174 tisíc boxů. V současné době by počet převedených boxů měl přesáhnout již 200 tisíc. V červenci 2015 pak byla spuštěna sdílená bezplatná Wi-Fi síť UPC Wi-Free, která je dostupná pro 450 tisíc zákazníků.