reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Goldbach ztratil kontrakt na prodej internetové reklamy České televize

17:38, 13. 2. 2013

Mediazastupitelství Goldbach Czech Republic (dříve ARBOinteractive) ztratila na konci roku 2012 kontrakt s Českou televizí. Ta od ledna letošního roku přestala prodávat internetovou reklamu prostřednictvím Goldbachu a začala on-line inzerci nabízet vlastními silami. Objem ročních prodejů této reklamy ČT se loni pohyboval okolo tří až čtyřech milionů korun.

V předchozích letech byla tato částka vyšší - nízký objem je dán novelou zákona o ČT a televizním vysílání, která vstoupila v platnost na podzim 2011 a která omezila umísťování inzerce na web ČT.

"ČT umisťuje na své stránky reklamu, pokud je reklama součástí audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání. Televize proto obchoduje svůj internetový reklamní prostor v odlišném modelu než zbytek komerčního trhu. Z tohoto důvodu je nutná daleko větší součinnost s reklamními zadavateli, kterou přímý prodej poskytuje," uvedla tisková mluvčí ČT Michaela Fričová.

Goldbach Czech Republic je součástí švýcarské Goldbach Group, která vstoupila na český trh na v roce 2007. Goldbach prodává rovněž pro ePravo.cz, televizi Barrandov, Herniweb.cz nebo Axn.cz.