Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Na streamovací TV trh vstoupil nový hráč Stream Circle

Na teprve se rozvíjející trh televizního kontinuálního streamingu vstoupil nový hráč Stream Circle. Ten od začátku roku nabízí stejnojmennou cloudovou platformu pro spuštění internetových televizních kanálů.

Za Stream Circle stojí technologická společnost DCIT (majoritní podíl drží Josef Vašica - foto, Lenka Vašicová a Karel Miko), která televizím a rádiím dodává traffic systém Provys (evidence obsahu, prodej reklamy, příprava vysílání, autorskoprávní vykazování a kontrola, rozpočtování televizní výroby atd.). Stream Circle dokáže na základě dodané grafické šablony, obsahu a programového schematu vytvořit kontinuální stream, který další hráči trhu, distributoři jako O2 nebo České Radiokomunikace, mohou dostat ke koncovým divákům. Celý systém se dá zintegrovat s plánováním a prodejem internetové reklamy.

Novinku je možné využít kupříkladu k přenosům z rozsáhlejších sportovních eventů, k podpůrnému vysílání pro velké reality show, pro potřeby IPTV, pro vysílání přes webové stránky (například YouTube) nebo k vytvoření aplikací pro smart TV či pro mobilní televize. Cílovými zákazníky Stream Circle jsou televizní a rádioví broadcasteři, velké korporace, mediální domy, neziskové organizace i státní správa, sportovní kluby (televize velkých fotbalových klubů) nebo nejrůznější vlastníci obsahu.

Poplatek za měsíční využívání Stream Circle se pohybuje okolo 46 tisíc korun. V současné době probíhají jednání Stream Circle se všemi celoplošnými televizemi a dvěma mediálními domy.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Anifilm: po osmnácti ročnících v jihočeské Třeboni se festival animovaného filmu nyní stěhuje do severočeského Liberce (květen 2020). Akce letos přivítala přes 9 tisíc návštěvníků, kteří mohli shlédnout přes 500 soutěžních i doprovodných filmů. Speciálních přednášek a prezentací se zúčastnilo přes 1500 filmových a herních profesionálů.

  • Febiofest: od chystaného 27. ročníku jsou novými programovými řediteli filmového festivalu Nikolaj Nikitin a Marta Švecová, programovým konzultantem se pak stal bývalý ředitel Mezinárodního filmového festivalu Berlinale Dieter Kosslick.

  • Basinfirefest: obnovený metalový a rockový festival (místo konání Spálené Poříčí) hlásí první jména pro ročník 2020 - Jinjer, Pro-Pain, Van Canto, Pipes and Pints nebo Debustrol. Předprodej lístků byl spuštěn 11. listopadu.

  • Václav Marhoul: za film Nabarvené ptáče získal na letošním Mezinárodním filmovém festivalu v indické Kalkatě cenu Golden Royal Bengal Tiger pro nejlepšího režiséra. Na polském Mezinárodním filmovém festivalu Camerimage Marhoul získal cenu mezinárodní kritiky a kameraman Vladimír Smutný ocenění za kameru Bronze Frog.

  • FTV Prima: druhá komerční televize změnila sídlo z klasické Palmovky na novou adresu na Vinohradské ulici v pražských Strašnicích. To samé se týká mediazastupitelství Media Club.

  • Geometry Prague: aktivační agentura ze skupiny Ogilvy v roce 2018 utržila 153 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. Čistý zisk klesl ze 23 milionů na 12 milionů korun.

  • Na turné

    Visací zámek
    01. 11.07. 12.
  • Hit dne


    Trailer k seriálu The Witcher.

Recenze

Le Mans ´66

Každý tvůrce "automobilového" filmu bude mít tu smůlu (a z diváckého hlediska štěstí), že jeho snažení bude vždy srovnáváno a poměřováno s žánrovým etalonem, snímkem Rona Howarda Rivalové. Tento vynikající historický film o zápolení jezdů F1 Niki Laudy a Jamese Hunta takřka smrdí benzinem a řidičským šílenstvím a nastavuje vysokou laťku pro všechny následovníky.

Le Mans ´66, který vychází z legendárního soupeření vozů Ford a Ferrari na neméně legendárním závodu Le Mans, i přes všechno snažení zúčastněných, od zkušeného režiséra Jamese Mangolda (Logan: Wolverine, Walk The Line atd.) až po ústřední herce Matta Damona a Christiana Balea, při vší úctě benzínem nesmrdí. A to i přesto, že především Bale v roli svérázného závodníka Kena Milese exceluje. Skvělá kamera Phedona Papamichaela (Památkáři, Den zrady, 3:10 Vlak do Yumy), nadprůměrný scénář Mangoldův a hudba Marca Beltramiho.

To vše dává dohromady "jen" nadprůměrný film, solidní filmařinu, nikoliv klíč od brány k filmové extázi. Ať již je to tím, že soutěžení dvou automobilek není až tak strhují téma, nebo se Mangoldovi ze životopisů Milese a konstruktéra aut Carrolla Shelbyho nepodařilo vyextrahovat nadprůměrně silný příběh, Le Mans ´66 bude Rivalům vždy dýchat na záda z uctivé vzdálenosti. Byť prohrát s geniálními Rivaly není žádná ostuda a Mangoldův snímek se ve finále jeví býti zdatným a důstojným soupeřem.