reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Česká televize zvýší nákupy pořadů na 349 milionů

13:38, 15. 2. 2013
Televize Film Aleš Borovan

Česká televize v letošním roce výrazně navýší akvizice pořadů a investice do koprodukčních filmů. Celková částka by se měla vyšplhat až na 349 milionů korun, skoro o 55 milionů více než loni. Zvýší se i odpisy ocenitelných práv k pořadům - meziročně z 277 milionů na 319 milionů korun. Jedním z hlavních důvodů navýšení je chystané spuštění dětského kanálu ČT3, který by měl odstartoval na podzim.

Management (na fotce ředitel ČT Petr Dvořák) do něj chystá letos investovat 95 milionů korun.

Chuť veřejnoprávní stanice více investovat do nákupu filmů a pořadů se projevila již na konci roku 2012, když se ČT utkala s Novou, Primou a TV Barrandov o balík 200 starších československých filmů (spravuje je společnost Ateliéry Bonton Zlín). Licitování nakonec vyhrála ČT, když na stůl vysázela okolo 70 milionů korun.

Celkový výrobní úkol České televize, zahrnující interní a externí náklady, dosáhne 3,575 miliardy korun. V meziročním porovnání o 95 milionů více. Rozpočet ČT pro rok 2013 je koncipován jako vyrovnaný s příjmy a náklady ve výši 7,06 miliardy korun.