Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Producent Viktor Tauš začal vyrábět Hřebejkovu filmovou trilogii Zahradnictví

12:49, 24. 6. 2016

Filmová produkce Viktora Tauše Fog´n´Desire Films (49 procent drží Michal Kollár) v polovině června odstartovala výrobu rozsáhlé trilogie režiséra Jana Hřebejka a scenáristy Petra Jarchovského Zahradnictví. Natáčení by mělo skončit v prosinci 2016. Premiéry všech tří filmů by měly proběhnout v roce 2017.

Zahradnictví je jakýmsi "prequelem" jiného Hřebejkova filmu, slavných Pelíšků. Osou příběhu jsou osudy tří sester, které hrají Aňa GeislerováKlára Melíšková a Gabriela Míčová (foto). Jedna ze sester je manželkou Jindřicha, postavy, kterou v Pelíškách ztvárnil Jiří Kodet. Kromě výše uvedených hereček se v Zahradnictví objeví i Ondřej SokolJiří MacháčekSabina Remundová, Lenka Krobotová, David Novotný, Karel Dobrý, Miroslav Táborský či Anna Fialová.

Celkový rozpočet trilogie je 120 milionů korun. Koproducenty jsou Česká televize, Barrandov Studios, za Slovensko Michal Kollár - Sokol Kollár a Tibor Búza - RTVS a za Polsko Agnieszka Kurzydlo - MD4.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.

  • R2B2: digitální reklamní síť Kamila Foltina a Martina Čelikovského v roce 2017 utržila 59 milionů korun, v meziročním srovnání o 23 milionů více. Čistý zisk klesl z 2,8 milionu na 900 tisíc. Firma nedávno zfúzovala se sesterskou společností Webgarden.

  • Bedna Films: filmová a reklamní produkce Jakuba Červenky a Petra Kratochvíla v roce 2017 utržila 12,6 milionu korun, v meziročním srovnání o 7,4 milionu více. Ztráta z roku 2016 ve výši 1,7 milionu se překlopila do kladné nuly.

Hit dne

Spider-Man: Daleko od domova trailer.

  • Na turné

    Mandrage
    24. 1.30. 3.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Muse: Simulation Theory

Konečně. Po třech vyloženě slabých a místy až naivních deskách vydalo anglické rockové trio Muse nahrávku, která připomíná někdejší sílu a muzikantskou výjimečnost Matta Bellamyho a spol. a která navazuje na poslední vydařené album Black Holes & Revelations (2006).

Kapela z producenta Richa Costeyho (dalšími koproducenty jsou Mike Elizondo, Shellback nebo Timbaland) po dlouhé době vymáčkla to, co s nimi dokázal na předchozích nahrávkách Absolution (2003) a Black Holes... Tohle jsou Muse, které známe a které máme rádi: silné a energické rockové kompozice doplněné syntezátorovými linkami, výrazné a netuctové melodické motivy, aranžérské hračičkaření a plná náruč promakaných hitů, které časem neokorají.

To by to ovšem nebyli Muse, aby nepřidali něco navíc. Design a hudební složka se inspirovaly v retro science fiction a pop kultuře 80. let., nahrávka povedeně kombinuje bombastický stadiónový rock s líbivým elektronickým popem do nezaměnitelného a relativně originálního rukopisu Muse. To vše na inteligentní úrovni a s minimálními náběhy do nasládlé šmíry. Ve výsledku je Simulation Theory (hard core fandové si jistě pořídí deluxe edici s vydařenými remixy) povedenou a barevnou deskou, která do zlatého fondu kapely pošle řadu hitových skladeb jako Algorithm, The Void nebo Blockades. Návštěvníci pražského koncertu v roce 2019 se mají na co těšit.