Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Producent Viktor Tauš začal vyrábět Hřebejkovu filmovou trilogii Zahradnictví

12:49, 24. 6. 2016

Filmová produkce Viktora Tauše Fog´n´Desire Films (49 procent drží Michal Kollár) v polovině června odstartovala výrobu rozsáhlé trilogie režiséra Jana Hřebejka a scenáristy Petra Jarchovského Zahradnictví. Natáčení by mělo skončit v prosinci 2016. Premiéry všech tří filmů by měly proběhnout v roce 2017.

Zahradnictví je jakýmsi "prequelem" jiného Hřebejkova filmu, slavných Pelíšků. Osou příběhu jsou osudy tří sester, které hrají Aňa GeislerováKlára Melíšková a Gabriela Míčová (foto). Jedna ze sester je manželkou Jindřicha, postavy, kterou v Pelíškách ztvárnil Jiří Kodet. Kromě výše uvedených hereček se v Zahradnictví objeví i Ondřej SokolJiří MacháčekSabina Remundová, Lenka Krobotová, David Novotný, Karel Dobrý, Miroslav Táborský či Anna Fialová.

Celkový rozpočet trilogie je 120 milionů korun. Koproducenty jsou Česká televize, Barrandov Studios, za Slovensko Michal Kollár - Sokol Kollár a Tibor Búza - RTVS a za Polsko Agnieszka Kurzydlo - MD4.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.