Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Koupého skupina Tiscali Media koupila web Uschovna.cz

07:36, 29. 6. 2016

Mediální skupina Kamila Koupého Tiscali Media (TM; Games.cz, Osobnosti.cz, Dokina.cz atd.) dokončila akvizici stoprocentního podílu ve firmě Capsa-Premier.cz, která vlastní a provozuje službu pro zasílání objemných dat - Uschovna.cz.

Předchozími majiteli byli Jan Raab a společnost Premier System. Podle NetMonitoru Uschovnu.cz v měsíci květen 2016 navštívilo 488 tisíc reálných uživatelů (segment PC). Uschovna.cz doplní služby z portfolia TM jako například Srovnam.czreality.tiscali.cz nebo email.tiscali.cz.

Akvizice v objemu údajně desítek milionů korun završila dlouhodobou spolupráci mezi oběma stranami. Uschovna.cz byla ze strany Tiscali obchodně zastupována od roku 2009. Podle výkonného ředitele a minoritního vlastníka TM Michala Kubíka (foto) se jedná o doposud největší nákup v historii Tiscali. Akviziční program společnosti by měl běžet dál. "Již nyní máme rozjednané další akvizice. Růst chceme hlavně v obsahových webech," naznačil Kubík.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Deník N: v tuto chvíli čistě online medium, které ovládá skupina multimilionářů v čele se Silke Horákovou a Jaroslavem Horákem, od 7. ledna odstartuje tištěné vydání.

  • NetMonitor: od nového roku by měl začít měřit i data o mobilních aplikacích. Do pilotního výzkumu jsou zapojeny mediální domy Economia, Mafra a Czech News Center. První čísla by měla být dle plánu již za leden 2019.

  • Seznam.cz: firma Iva Lukačoviče spustil nástroj pro měření brandových video kampaní v Česku Brand lift/Sbrandlift. Inzerenti tak mohou sledovat vliv kampaní na Seznam.cz na jednotlivé atributy značky a vyhodnotit si celou kampaň v reklamní síti.

Hit dne

Michal Hrůza: Nad světem (Nezapomínej)

  • Na turné

    Lucie
    13. 11.30. 11.
  • Castingy

    Televize Barrandov shání zájemce o účast na natáčení pořadu Soudce Alexandr. Věk 20 až 70 let. Termín 22. a 23. září.

Recenze

Aquaman

Po rozpačitém prvním větším představení Aquamana v rozpačité Lize spravedlnosti (2017) přichází pořádná nálož v podobě samostatného filmu "vodního může". Aquaman je další ukázkou trendu, který bude v kinech bohužel asi stále častější - gejzír přeplácaných a křečovitě okázalých digitálních efektů naprosto zadupává do země jakýkoliv příběh a stavbu filmu.

Stejně jako Smrtelné stroje, Valerian a město tisíce planet nebo Jupiter vychází je i Aquaman dobrou pozvánkou do kin pro ty, kteří se chtějí jen pokochat nezkrotnou vizuální fantazií tvůrců, explozí barev, tvarů, fantaskních tvorů, rostlin, staveb atd., halabala na sebe naházených bez smyslu, omezení a promakanějšího záměru.

První půl hodinu je takový koncept ještě zábavný, pak však začíná toporně vyprávěný a selankovitý příběh čím dál více a více vadit. Zvláště, pokud představitel Aquamana Jason Momoa není bůhvíjaký herec (ale to asi nikdo nečekal, že) a pokud scenáristé David Leslie Johnson-McGoldrick a Will Beall opravdu hodně šetřili vtipnými hláškami.

Je to vlastně docela nepříjemný regres. Pokud poslední Avengers anebo Logan: Wolverine ukázali, že i komiksová adaptace může být "dospělé" umění, pak je Aquaman opět návrat mezi neškodnou dětskou zábavu. S hodně barvičkami, blýskavými cingrlártky, ale bez jakéhokoliv přesahu, snahy o nadčasovost nebo ambice vyprávět velký příběh.