Všechny segmenty audiovizuální produkce - české filmy, zahraniční filmy a reklamy - loni zaznamenal růst. Celkový objem českých produkcí, sdružených v Asociaci producentů v audiovizi (APA), tak v roce 2015 dosáhl 6,76 miliardy, v meziročním srovnání o 13 procent více. Je to stále pod úrovní z roku 2003, kdy obrat dosáhl 7,64 miliardy.
Největší objem v loňském roce připadl, stejně jako v roce 2014 a 2013, na zahraniční produkce, jejichž obrat stoupl o 350 milionů na 3,704 miliardy korun. Následuje reklama (2,203 miliardy, plus 243 milionů) a tuzemské filmy (852 milionů, nárůst o 206 milionů). Vývoj jednotlivých segmentů v následujícím grafu:
Podle údajů Czech Film Commission v roce 2015 do Česka zamířily téměř tři desítky zakázek ze zahraničí. Zahraniční produkce zde loni strávily cca 1100 natáčecích dnů, průměrná útrata na jeden den činila skoro 4 miliony korun. Pořadí zahraničních projektů podle utracených peněz v roce 2015 (v jednotlivých sloupcích název filmu, útrata a vyplacená filmová pobídka v milionech korun):