Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Havrlant dává dohromady obří e-commerce skupinu Mall Group

07:22, 22. 7. 2016

Ambiciózní internetový hráč Jakub Havrlant (foto; Rockaway Capital) vstoupil do další fáze konsolidace svých e-commerce investic. Po definitivním převzetí e-shopu Mall.cz vytváří holdingové seskupení Mall Group, které obsahuje i specializované e-shopy z dosavadního portfolia Rockaway. 

Kromě Mall.cz (včetně zahraničních zastoupení) jsou zde e-shopy Czc.cz, Vivantis, Proděti, BigBrands, Kolonial.cz, Bux.cz, Sporty a Rozbaleno. Naopak stranou zůstává cenový srovnávač Heuréka.cz. Mall Group, která bude mít vlastní management tým, se vedle tuzemského trhu chce soustředit rovněž na region střední a východní Evropy. "Cílíme nejen na Čechy, ale i evropský region a budeme se snažit vytvořit zásadní projekt v rámci evropské internetové ekonomiky," tvrdí Havrlant.

Za Mall Group stojí do značné míry investiční peníze nejbohatšího Čecha Petra Kellnera a dalších miliardářů Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. V tuto chvíli není jasné, zda budou mít v Mall Group i nějaké přímé vlastnické podíly.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.