Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

AMI Communications Group udržela objem honorářů od klientů nad 100 miliony

14:08, 11. 8. 2016

Jedna z nejmocnější PR skupin v Česku, AMI Communications Group, loni mírně navýšila svoje výkony. Seskupení čítající cca osm firem (bez větve Pan Solutions) dosáhlo v České republice v roce 2015 obratu 169 milionů, v meziročním srovnání o 2,5 milionu více.

Income (tedy čisté honoráře skupiny, bez nákladů na aktivity přefakturovaných klientům) loni mírně narostl ze 104,5 milionu na 105,8 milionu korun. Hlavní firma seskupení, samotná PR agentura AMI Communications, v roce 2015 navýšila tržby ze 138 milionů na 146 milionů korun. Oproti roku 2013 je to však pokles skoro o 10 milionů. Naopak zisk za rok 2015 klesl o 1,2 milionu na 14,9 milionů korun (2013 - 21,2 milionu).

K nejvýznamnějším klientů skupiny (na fotce vpravo spolumajitel Marek Stránský s moderátorem Leošem Marešem) patřily/patří Česká pojišťovna, ČEZ, Plzeňský Prazdroj, Shell, Unilever nebo Ford. V roce 2015 nově přibyly Tesco, L´Oréal a RHC Capital.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.