Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Taušův tým v půlce výroby stomilionové trilogie Jana Hřebejka Zahradnictví

17:42, 23. 8. 2016

Nejrozsáhlejší filmový projekt režiséra Jana Hřebejka Zahradnictví, který vyrábí společnost Fog´n´Desire Films Viktora Tauše a Michala Kollára, je v půlce natáčení. Taušův a Hřebejkův tým má za sebou 40 natáčecích dnů, z toho 35 v ateliéru. Do konce zbývá ještě dalších 40 natáčecích dnů.

Točí se od června v Praze (Radlice, Vysočany atd.), v Jaroměři nebo ve Veltrusích. Hotovo je již 60 až 70 procent natáčené metráže (fotografie z dnešního press day ve Veltrusích). Poslední klapka by měla padnout letos v prosinci. Celkový rozpočet filmové trilogie (jednotlivé filmy Rodinný přítel, Dezertér a Nápadník) se vyšplhal na 120 milionů korun. Celé Zahradnictví je česko-slovensko-polským koprodukčním projektem, na výrobě se podílejí kromě Taušovy firmy i Česká televize, Barrandov Studio, Magic Lab, Sokol Kollár nebo RTVS.

Autorem trilogie je Hřebejkův dvorní scenárista Petr Jarchovský, který se nechal inspirovat historií vlastní rodiny od německé okupace až do konce 50. let. Zahradnictví je vlastně jakýmsi prequelem slavných Pelíšků. V trilogii si zahrají Klára Melíšková, Aňa Geislerová, Gabriela Míčová, Martin Finger, Jiří Macháček, Ondřej Sokol nebo David Novotný.

Všechny tři filmy se objeví v kinech v roce 2017. Rodinný přítel má premiéru 27. dubna, Dezertér 28. září a Nápadník 16. listopadu. Kinodistributorem je A-Company Czech.

12

42

 

62

82

92

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Obscure Promotion: agentura do Brna přiveze koncert švédských metalistů In Flames. Akce se uskuteční v červenci v klubu Sono.

  • Vltava Labe Media: vydavatelství vlastněné Pentou pohltí dceřiné firmy - Annonce (vydavatelství inzertních titulů), Websitemaster (eStranky.cz) a Grand Real City (vydavatelství, zaměřené na realitní trh, Realcity.cz).

  • Fragile Media: agentura pro digitální marketing Daniela Kafky v roce 2017 utržila téměř 101 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk dosáhl 4,1 milionu korun, stejně jako o rok dříve.

Hit dne

Amorphis: Amongst Stars

  • Na turné

    Mandrage
    05. 10.24. 11.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Deadpool 2

Větší, drzejší, bláznivější, potřeštěnější, vyšší frekvence hlášek - to ano. Ale vtipnější? To je otazník. Zatímco u jedničky Deadpool (2016) byl poměr akce, vtipů pro mainstreamové publikum a vtipů/hlášek pro zasvěcené/erudované dokonale vyvážený, u dvojky se vybalancování výrazně vychýlilo ve prospěch autistického pobavení samotných tvůrců bez ohledu na publikum.

Navíc chybí uměřenost - pokud řeknete určitý vtip jednou za dvě minuty, ještě to funguje. Pokud dost podobných gagů nasázíte vedle sebe za stejný čas třeba dvacet, tak to působí značně kontraproduktivně. A pokud k tomu přidáte dost vachrlatý a řídký hlavní příběh (jeden teenager neví co se sebou a hledá své místo ve světě), leckterý divák se nezbaví neodbytného pocitu, že autoři Deadpool 2 se tak trochu stali obětmi vlastního úspěchu.

Škoda přeškoda odchodu talentovaného režiséra "jedničky" Tima Millera, který původně pracoval i na Deadpool 2. Evidentně měl větší cit pro proporce a jedinečnou (dez)interpretaci superhrdinských pravidel než režisér "dvojky" David Leitsch.

Aby nebylo mýlky, Deadpool 2 je povedená, vtipná, zábavná a místy hodně originální záležitost. Jenom prostě první Deadpool nasadil laťku hodně vysoko a Leitschovu týmu se jí nepodařilo přeskočit. Navíc se celá adaptace stala předvídatelnější a tím trochu nudnější. A to i přes celou řadu skvělých vtipů a scén.