reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Sociální síť z Česka ManagementMania.com chce vyzvat na souboj LinkedIn

17:38, 19. 10. 2016
Internet Aleš Borovan

Po dvou letech testovací beta verze přechází do ostrého provozu sociální síť ManagementMania.com, za kterou stojí čeští vývojáři a kapitál. Projekt, který se netají globálními ambicemi, se zaměřuje na profesionály a firmy z celého světa. Cílem je trh, na kterém kraluje hegemon LinkedIn (majitel Microsoft).

V současné době existují tři jazykové mutace - česká, slovenská a anglická. V tuto chvíli má projekt 6500 veřejných členů, 15 tisíc neveřejných členů a 4500 firemních profilů. Návštěvnost se podle majitelů pohybuje mezi 7 až 10 tisíci uživatelů denně, 50 procent připadá na Českou republiku.

ManagementMania.com nemá být pouze sociální sítí, která propojuje profesionály, společnosti a produkty, ale i místem pro osobní rozvoj lidí a pro prezentaci firem. Na webu tak postupně přibývají další části jako AppMania - tržiště podnikových aplikací s hodnocením uživatelů, JobMania - tržiště pracovních nabídek a EduMania jako tržiště vzdělávacího obsahu a nabídky edukačních akcí.

ManagementMania.com provozuje stejnojmenná americká firma, většinu v ní drží podle vlastních slov David Melichar (na fotce vlevo). Dosavadní investice do startu a rozjezdu projektu se pohybuje mezi 10 až 20 miliony korun.