Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Outdoorové zastupitelství BigMedia rozšiřuje nabídku cílových skupin v BigPlanu

10:24, 21. 10. 2016

Největší mediazastupitelství v segmentu out-of-home BigMedia (skupina BigBoard Praha) zintezivňuje lákání investic reklamních zadavatelů. Platforma BigPlan, nástroj pro plánování a vyhodnocování outdoorových kampaní na základě dat operátora O2, nyní výrazně rozšiřuje nabídku cílových skupin a způsobů plánování kampaní.

BigPlan nyní nově nabízí:

  •  cílovou skupinu 18+
  • ve skupinách podle zájmů přidává tři cílovky: foodies, drobní podnikatelé a pets
  • rozčlenění na socioekonomické skupiny A+B, C a D+E
  • plánování podle frekvence zásahu
  • zákazníkům nabízí několik druhů plánování: na počet ploch, na reach (unikátní kontakty s kampaní) nebo na maximální využití (nejvyšší výkon) daného rozpočtu
  • kombinaci reklamních ploch (zapojení preferovaných ploch)
  • díky vyšší rychlosti plánování, tj. nižším nákladům, je nyní BigPlan dostupný i pro menší kampaně. Minimum je nyní 10 ploch.

Platforma BigPlan využívá data, která BigMedia koupila od Kellnerova operátora O2 před více než rokem. Jedná se o data o pohybu, chování a zájmech 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. Z toho 1,67 milionu uživatelů používá mobilní internet. Koupená data se přepočítávají na celou populaci České republiky v kategorii 8+ a dále se kombinují s parametry venkovních ploch zastupovanných OOH firem BigBoard, Czech Outdoor, outdoor akzent a Bilbo City.

V horizontu několika měsíců přibudou i plochy společnosti Qeep. Hlavním otazníkem celého systému je efektivnost - to, že se majitel dané SIM karty pohybuje okolo billboardu, ještě nemusí zaručovat, že skutečně viděl příslušnou reklamu.