Největší mediazastupitelství v segmentu out-of-home BigMedia (skupina BigBoard Praha) zintezivňuje lákání investic reklamních zadavatelů. Platforma BigPlan, nástroj pro plánování a vyhodnocování outdoorových kampaní na základě dat operátora O2, nyní výrazně rozšiřuje nabídku cílových skupin a způsobů plánování kampaní.
BigPlan nyní nově nabízí:
Platforma BigPlan využívá data, která BigMedia koupila od Kellnerova operátora O2 před více než rokem. Jedná se o data o pohybu, chování a zájmech 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. Z toho 1,67 milionu uživatelů používá mobilní internet. Koupená data se přepočítávají na celou populaci České republiky v kategorii 8+ a dále se kombinují s parametry venkovních ploch zastupovanných OOH firem BigBoard, Czech Outdoor, outdoor akzent a Bilbo City.
V horizontu několika měsíců přibudou i plochy společnosti Qeep. Hlavním otazníkem celého systému je efektivnost - to, že se majitel dané SIM karty pohybuje okolo billboardu, ještě nemusí zaručovat, že skutečně viděl příslušnou reklamu.