Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Outdoorové zastupitelství BigMedia rozšiřuje nabídku cílových skupin v BigPlanu

10:24, 21. 10. 2016

Největší mediazastupitelství v segmentu out-of-home BigMedia (skupina BigBoard Praha) zintezivňuje lákání investic reklamních zadavatelů. Platforma BigPlan, nástroj pro plánování a vyhodnocování outdoorových kampaní na základě dat operátora O2, nyní výrazně rozšiřuje nabídku cílových skupin a způsobů plánování kampaní.

BigPlan nyní nově nabízí:

  •  cílovou skupinu 18+
  • ve skupinách podle zájmů přidává tři cílovky: foodies, drobní podnikatelé a pets
  • rozčlenění na socioekonomické skupiny A+B, C a D+E
  • plánování podle frekvence zásahu
  • zákazníkům nabízí několik druhů plánování: na počet ploch, na reach (unikátní kontakty s kampaní) nebo na maximální využití (nejvyšší výkon) daného rozpočtu
  • kombinaci reklamních ploch (zapojení preferovaných ploch)
  • díky vyšší rychlosti plánování, tj. nižším nákladům, je nyní BigPlan dostupný i pro menší kampaně. Minimum je nyní 10 ploch.

Platforma BigPlan využívá data, která BigMedia koupila od Kellnerova operátora O2 před více než rokem. Jedná se o data o pohybu, chování a zájmech 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. Z toho 1,67 milionu uživatelů používá mobilní internet. Koupená data se přepočítávají na celou populaci České republiky v kategorii 8+ a dále se kombinují s parametry venkovních ploch zastupovanných OOH firem BigBoard, Czech Outdoor, outdoor akzent a Bilbo City.

V horizontu několika měsíců přibudou i plochy společnosti Qeep. Hlavním otazníkem celého systému je efektivnost - to, že se majitel dané SIM karty pohybuje okolo billboardu, ještě nemusí zaručovat, že skutečně viděl příslušnou reklamu.

Odběr newsletteru:

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Rychlovky

  • Media Club: primácké mediazastupitelství, které zastupuje nejen kanály Primy, ale i televize Óčko a TV Barrandov, dosáhlo v červnu celodenní share 34,28 procenta v CS 15+, 33,79 procenta ve strategické cílové skupině 15 a 69 let a v prime time share 35,27 procenta v CS 15+.

  • Stratex Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2019 utržila 56 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 3 miliony méně. Čistý zisk klesl z 2,4 milionu na 2 miliony korun.

  • Činoherní klub: pražské divadlo v roce 2019 získalo výnosy ve výši téměř 35 milionů korun. Z toho na provozní dotace připadlo více než 22 milionů. Profit divadla za loňský rok dosáhl 250 tisíc.

  • Škoda Auto: Bernhard Maier k 31. červenci 2020, po téměř pěti letech v čele společnosti, opouští pozici předsedy představenstva. Jeho nástupce bude zvolen při prvním zasedání představenstva v srpnu 2020.

  • Vodafone: kmitočty, na kterých funguje starší mobilní síť 3G, mobilní operátor uvolní pro modernější 4G LTE a 5G. Celoplošné vypnutí 3G je naplánováno na březen 2021. "Díky uvolnění frekvencí dokážeme zvyšovat rychlost i kvalitu naší sítě. Je to zároveň cesta k rychlejšímu rozšíření nejmodernější technologie 5G. Právě sítě páté generace otevřou spotřebitelům i firmám technická řešení, která dosud nebyla možná," uvedl Milan Zíka, viceprezident pro technologie českého Vodafone.

  • The Ship: konzultační společnost CGL (vládní a parlamentní lobbing), First Partners (majoritní vlastník je poradenská společnost Clay & Wurmfeld Petra Hlínky a Pavla Peška), Petr Pařízek, Rostislav Starý a Jaroslav Duroň startují novou agenturu The Ship. Ta klientům nabídne propojení komunikace s veřejností a spolupráci s politickou reprezentací. Agenturu společně povedou Daniel Klíma, ředitel CGL, a Petr Pařízek, vedoucí týmu korporátní komunikace v PR.Konektor.

Recenze

Bourák

Tohle je mimořádně smutné - nový film Bourák renomovaných tvůrců Ondřeje Trojana (režie) a Petra Jarchovského (scénář) aspiruje na pozici nejvíce nesmyslného a nejzbytečnějšího českého snímku posledních let. Hned vedle ultra obávaného titulu Poslední plavky (2008).

Těžko říci, kdo se na výsledném fiasku Bouráka podílel více, zda Trojanova režie či Jarchovského scénář. Zatímco Trojan má na kontě výborné filmy jako Želary, Občanský průkaz a s přimhouřením očí snad i Toman, Jarchovský je nevyzpytatelný, podepsán je pod řadou zdařilých (Občanský průkaz), ucházejících (Pupendo, Musíme si pomáhat), ale i totálně nepovedených věcí (U mě dobrý, Nevinnost, Líbánky). Spíše to bude tak fifty fifty.

Ve filmu o jakémsi zastydlém vyznavači rock`n`rollu a rockabilly nefunguje téměř nic. Režie upachtěná, bez nápadu, invence, jak od nějakého žáka základní školy, příběh (pokud se dá o něčem takovém hovořit) plochý, plytký, nudný, postavy podivné, nezajímavé a jednající nelogicky, dialogy tahají za uši svojí umělostí a plakátovitostí, vtipné momenty skoro žádné. Hudba zapomenutelná, nevýrazná, což je u rocknrollového filmu, který by měl sršet energií, dvojnásob tristní.

Skutečně to musí být frustrující pocit, mít k ruce tak talentované herce jako je Ivan Trojan, Kristýna Boková anebo Jiří Macháček, a nabídnout jim tak podivnou splácaninu. Bourák uštědřil již tak dost pochroumané značce český film další ránu - ve světě nikoho nezajímá a v Česku odpuzuje čím dál více lidí. A to, že na Bouráka finančně přispěl filmový fond, jen podtrhuje celou tu bídu.