Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Outdoorové zastupitelství BigMedia rozšiřuje nabídku cílových skupin v BigPlanu

10:24, 21. 10. 2016

Největší mediazastupitelství v segmentu out-of-home BigMedia (skupina BigBoard Praha) zintezivňuje lákání investic reklamních zadavatelů. Platforma BigPlan, nástroj pro plánování a vyhodnocování outdoorových kampaní na základě dat operátora O2, nyní výrazně rozšiřuje nabídku cílových skupin a způsobů plánování kampaní.

BigPlan nyní nově nabízí:

  •  cílovou skupinu 18+
  • ve skupinách podle zájmů přidává tři cílovky: foodies, drobní podnikatelé a pets
  • rozčlenění na socioekonomické skupiny A+B, C a D+E
  • plánování podle frekvence zásahu
  • zákazníkům nabízí několik druhů plánování: na počet ploch, na reach (unikátní kontakty s kampaní) nebo na maximální využití (nejvyšší výkon) daného rozpočtu
  • kombinaci reklamních ploch (zapojení preferovaných ploch)
  • díky vyšší rychlosti plánování, tj. nižším nákladům, je nyní BigPlan dostupný i pro menší kampaně. Minimum je nyní 10 ploch.

Platforma BigPlan využívá data, která BigMedia koupila od Kellnerova operátora O2 před více než rokem. Jedná se o data o pohybu, chování a zájmech 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. Z toho 1,67 milionu uživatelů používá mobilní internet. Koupená data se přepočítávají na celou populaci České republiky v kategorii 8+ a dále se kombinují s parametry venkovních ploch zastupovanných OOH firem BigBoard, Czech Outdoor, outdoor akzent a Bilbo City.

V horizontu několika měsíců přibudou i plochy společnosti Qeep. Hlavním otazníkem celého systému je efektivnost - to, že se majitel dané SIM karty pohybuje okolo billboardu, ještě nemusí zaručovat, že skutečně viděl příslušnou reklamu.

Odběr newsletteru:

reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • FTV Prima: primácký seriál Slunečná ve čtvrtek 23. ledna opět porazil konkurenční sérii Ordinace v růžové zahradě (TV Nova). Slunečnou v 15+ sledovalo 1,159 milionu diváků, Ordinaci 874 tisíc diváků. V cílovce 15 až 54 to bylo 440 tisíc diváků pro Slunečnou a 264 tisíc pro Ordinaci.

  • DigitalAd: obchodní tým agentury od ledna posiluje key account managerka Kateřina Lundáková (ex-Omnicom Media Group, ex-Knowlimits Group, ex-Tiscali Media).

  • Evropa 2: novým moderátorem komerční stanice je od pondělí 27. ledna Jakub "Koťák" Kotek, ve stejný den se do rádia po třech letech vrací Jindra Ekl. Nový vysílací čas má i Pavel Cejnar (dopoledne po Ranní show Evropy 2 s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým).

  • Savage.tv: produkční firma v roce 2018 utržila 168 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 46 milionů. Čistý zisk se zvedl ze 4 milionů na 7 milionů korun.

  • Česká televize: získala vysílací práva na další čtyřletý olympijský cyklus. Program ČT sport tak přinese živě nejen nadcházející letní olympijské hry v Tokiu, ale díky nové dohodě s vlastníkem práv, společností Discovery, i zimní olympijské hry z Pekingu v roce 2022 a letní z Paříže v roce 2024.

  • Český rozhlas: stanice Český rozhlas Vltava nabídne od 1. dubna řadu programových novinek. Proměnou projde i zvuková grafika, na nové verzi znělek pracuje talentovaný hudebník Tomáš Dvořák známý jako Floex (například Machinarium). Novými staničními hlasy budou Jana Plodková a Václav Neužil.

  • Na turné

    Vanessa
    01. 2.03. 4.
  • Hit dne

    Trailer k novému filmu Christophera Nolana Tenet (2020).

Recenze

Zaklínač

Přestože tvůrci seriálového Zaklínače, který vznikl podle slavné knižní předlohy Andrzeje Sapkowského, odmítají porovnávání s hyperúspěšnou sérií Hra o trůny (HBO), je jasné, že se mu neubrání. Hra o trůny se stala nezpochybnitelným benchmarkem pro jakýkoliv epický/výpravný fantasy seriál. Při vší úctě k producentovi Zaklínače, streamovací platformě Netflix, na první dobrou Zaklínač působí v mnoha ohledech laciněji.

Ať již se to týká digitálních triků (zejména), masových bitevních scén, scénografie, výpravy, architektury, designu kostýmů, zbraní a dalších rekvizit atd., divák se neubrání pocitu jisté nedotaženosti či low budgetu. Samozřejmě je ale pravda, že všichni fanoušci mají v paměti poslední řadu GOT, která se rozpočtově pohybovala někde jinde než řada první.

Zaklínači příliš nepomáhá ani chaotický styl narace. Série nahodile přeskakuje z jedné časové roviny do druhé, z jednoho místa na druhé, aniž by byl patrný nějaký klíč či jednotící idea. V závěrečných dvou dílech je sice patrná snaha zaklapnout všechny části do jednoho celku, nedaří se tak beze zbytku a několik otázníků stále zůstává.

Za co je naopak třeba tvůrce Zaklínače pochválit, je hlavní postava Geralta z Rivie. Henry Cavill (rovněž Liga spravedlnosti, Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti, Muž z oceli) zde podává výborný výkon (zaplesají zejména divačky), který do značné míry překrývá řadu výše uvedených nedotažeností. Ve výsledku tak první řada seriálového Zaklínače dává vyznavačům knižní předlohy solidní hodnotu, která neuráží a v souvislosti s řadou druhou vzbuzuje nadějná očekávání.