Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Prezident Fleischmann: Růst Lagardére Active za rok 2016 se bude pohybovat okolo pozitivní nuly

Obchodní tým největší rádiové skupiny v Česku Lagardére Active se v těchto měsících pere jako lev s propadem reklamních investic. Zatímco zářijová čísla ještě dopadla podle plánu, v říjnu došlo podle zástupců skupiny k prudkému propadu, stejně jako v listopadu.

Podle všeho reklamní trh začal luxovat "vysavač" komerčních televizí, které nasazují atraktivní nabídky a tím rádiovému trhu přetahují zadavatele.

I přes tyto nepříjemné karamboly by celá Lagardére (rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, Zet, Koule.cz, Pigy.cz atd.) měla podle prezidenta skupiny Michala Fleischmanna (ano, na fotce je skutečně on) v letošním roce skončit na "pozitivní nule" oproti roku 2015. Tj. jak v tržbách, tak v celkovém výsledku by mělo dojít oproti loňsku jen k nepatrnému růstu. A to i při nemalých investicích do rozvoje digitálních projektů. V uplynulých letech se tržby Lagardére pohybovaly mezi 970 až 1100 miliony korun, čistý zisk osciloval mezi 50 až 60 miliony.

Čisté investice inzerentů a mediálních agentur do segmentu rozhlasové reklamy (ceníkové ceny minus bartery a slevy, nezahrnuje bonusy agentur, zastupitelství a obchodníků) za první tři kvartály 2016 přesáhly miliardu korun a dosáhly úrovně 1,016 miliardy korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 29 milionů korun.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn12

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Šoumen Leoš Mareš rozšiřuje eventový byznys, vyprodává Kellnerovu Arénu

Nová šéfka Lagardére Říhová se bude muset poprat s katastrofálně neposlouchaným Rádiem ZET

Těžkej Pokondr i přes konflikt a ohlášený odchod pokračuje v byznysu s Lagardére Active

Velké rádiové zastupitelství Radiohouse (Lagardére + Media Bohemia) skončilo v desetimilionovém prodělku

Prezident Lagardére Fleischmann dál bojuje s vysílací radou jako lev o prodělečné radio Zet

Koncerty Leoše Mareše skončily v ekonomickém plusu, tržby se pohybovaly ve vysokých milionech

Michal Beran odchází z mediazastupitelství Radiohouse, firma změní vnitřní strukturu

Do vedení Rádia Junior Českého rozhlasu nastoupí Zettner

Vysílací rada opět zatrhla změnu licenčních podmínek prodělečného Rádia ZET

Tiskovou mluvčí mediální skupiny Lagardére Active opět Nevoralová

Nákladné koncerty Leoše Mareše získaly hlavního partnera, obří e-shop

Novou tiskovou mluvčí Lagardére Active Lucie Ryss (ex-Český rozhlas)

Miroslav Hrnko zamířil do čela rádiového a online mediazastupitelství Radiohouse

Manažer Hrnko končí na pozici ředitele mediální skupiny Lagardére Active

Digitální prodeje Lagardére Active má navýšit Heřmanová

Fleischmannova licenční finta se zpravodajským rádiem Zet vyšla jen napůl

Duo Těžkej Pokondr vyráží na turné do tisícových hal, koncerty organizuje Live Nation

Moderátor Leoš Mareše přidává druhý „koncert“, zvažuje se třetí akce

Eventová divize Lagardére Active uspořádá první koncert Leoše Mareše

Novou výkonnou ředitelkou Lagardére Active se stala Martina Říhová

Evropě 2 sílí konkurence, Český rozhlas posílá Radio Wave do nového multiplexu

Skupina Radio United dokončila sjednocení programové sítě Kiss, povede ji Lehner

Obchodní týmy kolem Radiohouse získaly v rádiích a na internetu téměř 1,5 miliardy

Lagardére Active a Media Bohemia chtějí těsněji propojit své obchodní firmy

Reklamní investice do rádií za tři kvartály přesáhly miliardu korun

Jedna z největších mediálních skupin restrukturalizuje TOP management

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • Rock for People: pro další ročník letního festivalu organizátoři z Ameba Production koupili vystoupení britských The Prodigy. Ti doplní dříve ohlášené Skillet či In This Moment.

  • E-commerce: podle oborové Asociace pro elektronickou komerci dosáhnou útraty Čechů v e-shopech v předvánočních dnech 38 miliard korun, o 15 procent více než loni. Během celého tohoto týdne by obraty měly přesáhnout 4 miliardy korun.

  • Brutal Assault: pořadatelé největšího metalového festivalu ve střední Evropě nakupovali pro ročník 2018. Příští rok v areálu Josefov vystoupí britští doom/gothic metalisté Paradise Lost, thrasheři Exhorder nebo death metalisté Nocturnus AD.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.