Borovan.media
Obchod exkluzivními informacemi
 

Lagardére Active a Media Bohemia chtějí těsněji propojit své obchodní firmy

10:12, 16. 12. 2016

Dva velcí rádioví hráči Lagardére Active a Media Bohemia chtějí ještě těsněji propojit svá obchodní zastupitelství Media Marketing Services (majitel MB) a Regie Radio Music (majitel LA). Ta v současné době tvoří joint venture Radiohouse půl na půl s propojenými obchodními týmy.

Obě strany podaly v uplynulých dnech k antimonopolnímu úřadu "úplný návrh na povolení spojení soutěžitelů". Podle něj má "Radiohouse... naplnit znaky společně kontrolovaného soutěžitele, který bude dlouhodobě plnit všechny funkce samostatné hospodářské jednotky, jež dosud neplnil". Případné námitky je možné na antimonopolní úřad zaslat do 17. prosince.

Radiohouse v loňském roce (první úplný rok fungování) utržil 640 milionů korun, účetní zisk se přiblížil 2 milionům korun.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0

Odběr newsletteru:

Vaší pozornosti doporučujeme:

Nová šéfka Lagardére Říhová se bude muset poprat s katastrofálně neposlouchaným Rádiem ZET

Těžkej Pokondr i přes konflikt a ohlášený odchod pokračuje v byznysu s Lagardére Active

Velké rádiové zastupitelství Radiohouse (Lagardére + Media Bohemia) skončilo v desetimilionovém prodělku

Prezident Lagardére Fleischmann dál bojuje s vysílací radou jako lev o prodělečné radio Zet

Koncerty Leoše Mareše skončily v ekonomickém plusu, tržby se pohybovaly ve vysokých milionech

Michal Beran odchází z mediazastupitelství Radiohouse, firma změní vnitřní strukturu

Vysílací rada opět zatrhla změnu licenčních podmínek prodělečného Rádia ZET

Tiskovou mluvčí mediální skupiny Lagardére Active opět Nevoralová

Nákladné koncerty Leoše Mareše získaly hlavního partnera, obří e-shop

Novou tiskovou mluvčí Lagardére Active Lucie Ryss (ex-Český rozhlas)

Miroslav Hrnko zamířil do čela rádiového a online mediazastupitelství Radiohouse

Manažer Hrnko končí na pozici ředitele mediální skupiny Lagardére Active

Digitální prodeje Lagardére Active má navýšit Heřmanová

Fleischmannova licenční finta se zpravodajským rádiem Zet vyšla jen napůl

Programovou divizi Media Bohemia bude řídit Neuman

Eventová divize Lagardére Active uspořádá první koncert Leoše Mareše

Novou výkonnou ředitelkou Lagardére Active se stala Martina Říhová

Reklamní zadavatelé nalili do českých rádií téměř půl miliardy korun čistých investic

Evropě 2 sílí konkurence, Český rozhlas posílá Radio Wave do nového multiplexu

Obchodní týmy kolem Radiohouse získaly v rádiích a na internetu téměř 1,5 miliardy

Prezident Fleischmann: Růst Lagardére Active za rok 2016 se bude pohybovat okolo pozitivní nuly

Media Bohemia se zakousla do dalšího showbyznysového aktiva

Mocné mediální uskupení Media Bohemia buduje novou byznysovou strukturu

Jedna z největších mediálních skupin restrukturalizuje TOP management

Mediální skupina Lagardére Active pokročila v budování obchodního oddělení

reklama
reklama

Odběr newsletteru:

Přihlášení

Krátce

  • E-commerce: podle oborové Asociace pro elektronickou komerci dosáhnou útraty Čechů v e-shopech v předvánočních dnech 38 miliard korun, o 15 procent více než loni. Během celého tohoto týdne by obraty měly přesáhnout 4 miliardy korun.

  • Brutal Assault: pořadatelé největšího metalového festivalu ve střední Evropě nakupovali pro ročník 2018. Příští rok v areálu Josefov vystoupí britští doom/gothic metalisté Paradise Lost, thrasheři Exhorder nebo death metalisté Nocturnus AD.

  • Live Nation: koncertní agentura v červnu 2018 přiveze do pražské O2 Arény koncert americko-kanadských alternativních rockerů Arcade Fire.

Hit dne

Konečně trailer k Jurasic World: Fallen Kingdom. V kinech v červnu 2018.

  • Na turné

    Priessnitz
    04. 12.17. 12.
  • Castingy

    Česká televize, útvar Výroby TS Brno, vypsala výběrové řízení na pozici výkonný producent. Předpokládaný datum nástupu září 2017. Podrobnosti na webu Kavčích hor.

Recenze

Derek Thompson: Hitmakeři

Nevšední publikace s velmi ambiciózním záměrem. Americký autor Derek Thompson se v knize pokouší poodhalit, proč se z některých produktů zábavního/kulturního průmyslu (knihy, film, TV show, písně, PC hry atd.) stanou globální hity a proč obdobné konkurenční pokusy naopak skončí v zapomnění. Na pomoc si bere psychologii, ekonomii, sociologické výzkumy spotřebitelů, analýzy sociálních sítí a dalších distribučních kanálů, dokonce anatomii.

Byť poučení i nepoučení čtenáři tuší, že hledání zákonitostí a principů, vedoucích k byznysovému úspěchu v zábavním průmyslu, je vzhledem k chaotické povaze industrie tak trochu alchymií a hledáním svatého grálu, přesto lze knihu s podtitulem Tajemství popularity v éře rozptylování s klidným svědomím doporučit. A to jak běžnému čtenáři, tak i řadě fachmanů z oboru.

Jednak se Thompsonovi podařilo mluvit s řadou zajímavých hráčů, popisuje několik nepříliš známých aspektů showbyznysu (například testovací firmy HitPredictor, SoundOut, posuzující chytlavost skladeb), jednak se jedná o mimořádně bystrého a všímavého autora s nadprůměrnými analytickými schopnostmi a jednak kniha zkoumá řadu příkladů z doby nedávné (kupříkladu Padesát odstínů šedi, Savan Kotecha, Hvězdné války, Šílenci z Manhattanu nebo Hra o trůny - foto). S výjimkou povinné politicky korektní vsuvky kvalitní a inteligentní četba pro každého, kdo chce trochu nakouknout do zákulisí globálního zábavního průmyslu.